مدیر کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:
ابراهیم مبارک قدم روز شنبه گفت: این واحدها شامل یکهزار و 443 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 412 واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و تعداد 411 واحد در بافت فرسوده می شود.
کد خبر: ۲۷۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 13 August 2016
 مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری دو هزار و 266 واحد مسکن مهر در قالب 21 پروژه دولتی، خودمالک و بافت فرسوده همزمان با هفته دولت امسال در سراسر استان خبر داد.
2266واحد مسکن مهر گلستان آماده واگذاری در هفته دولت

ابراهیم مبارک قدم روز شنبه گفت: این واحدها شامل یکهزار و 443 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 412 واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و تعداد 411 واحد در بافت فرسوده می شود.

به گفته دبیر شورای مسکن گلستان، این واحدها در شهرستان های آق قلا، بندرترکمن، کردکوی، گرگان، گنبدکاووس، مینودشت، آزادشهر، علی آباد و کلاله ساخته شده اند.
وی با یادآوری این که اعتبارات هزینه شده برای پروژه های مسکن مهر از منابع اعتباری استانی و ملی نبوده و از محل سهم آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تامین شده است، رقم ریالی آن را 48 میلیارد و 400 میلیون ریال ذکر کرد.

* آغاز پروژه آسفالت راه روستای توریستی درازنو در کردکوی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه آسفالت محور روستایی و گردشگری درازنو در شهرستان کردکوی به طول 4.5 کیلومتر و با اعتبار هفت میلیارد و 370 میلیون ریال در دست اجراست.
مبارک قدم به اتفاق فرماندار کردکوی در بازدید از روند اجرای این پروژه، اظهارکرد: این پروژه از سال 90 با پیش بینی اعتبار 39میلیارد و 400 میلیون ریال اجرا شده، اما به دلیل تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات و تاخیر اجرای پروژه، تاکنون 11 کیلومتر آن آسفالت شده است و این میزان تا پایان شهریورماه سال جاری به 15.5 کیلومتر خواهد رسید.
وی افزود: این پروژه از ابتدای پارک جنگلی امام رضا(ع) تا روستای درازنو را در بر می گیرد.
مبارک قدم ادامه داد: در صورت تصویب اعتبارات مناسب، در کمیته برنامه ریزی شهرستان مقرر شده که عملیات ترمیم، زیرسازی، بیس و آسفالت محور تا سه راهی رادکان در سال جاری انجام می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: بعد از اجرای عملیات آسفالت، ایمن سازی و منظرآرایی محور پیگیری خواهد شد.
وی به اهمیت محور گردشگری درازنو اشاره کرد و گفت: این محور به دلیل استقرار میل تاریخی رادکان، منطقه توریستی جهان نما و قرار گرفتن سایت راهداری هوایی و فرستنده صدا و سیما از اهمیت بسزایی به لحاظ تردد گردشگران و کاربران جاده ای برخوردار است.
مبارک قدم افزود: برقراری ارتباط مابین شش روستای حاشیه شهرستان کردکوی از دیگر مزایای اجرای این پروژه می باشد.
شهرستان کردکوی در فاصله 30 کیلومتری غرب گرگان مرکز استان گلستان واقع است و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی منحصر به فرد می باشد.
این شهرستان افزون بر 238 کیلومتر از راه های استان گلستان را زیرپوشش دارد که بیش از 178 کیلومتر آن روستایی است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار