کد خبر: ۲۷۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 13 August 2016


مدیرکل فنی استانداری البرز گفت: با اجرایی شدن طرح جامع خطرپذیری در استان البرز 17 سوله در مناطق مختلف استان البرز جانمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فانی ظهر امروز در نشست شورای مدیریت بحران استانداری البرز تأکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات که باید در زمینه کاهش خطرات در مواقع بحران انجام دهیم اجرایی کردن طرح خطرپذیری است.

مدیرکل فنی استانداری البرز ادامه داد: برای ارائه خدمات به مردم در مواقع بحران و کاهش خسارات 17 سوله در نقاط مختلف استان البرز جانمایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اجرایی کردن طرح جامع خطرپذیری در این استان نیازمند تأمین اعتبارات است، افزود: برای اینکه بتوانیم این طرح را در استان به مرحله اجرا درآوریم باید اعتبارات لازم در این زمینه اختصاص یاید.

مدیرکل فنی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه وقوع سیل سیجان را باید به عنوان تجربه‌ای بزرگ برای خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید بیمه منازل روستایی این استان را در اولویت قرار دهیم.

فانی گفت: بر این اساس تمام دستگاه‌های ذی‌ربط باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و برای بیمه کردن منازل روستایی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه از 358 روستا دارای کد آبادی در البرز 89 مورد بیمه شده است، بر بیمه کردن تمام خانه‌های روستایی استان تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار