یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر نفت در خصوص استخدام دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعت نفت و پیگیری این موضوع از سوی نمایندگان خبر داد
کد خبر: ۲۷۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 12 August 2016
علی گل‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: روز دوشنبه‌ای که گذشت طی یک جلسه اختصاصی با مسئولان ذی‌ربط وزارت نفت، مسائل و مشکلات پیرامون برداشته شدن اولویت استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت مطرح شد؛ سپس روز سه‌شنبه وزیر نفت در کمیسیون انرژی حضور پیدا کرد.

وی افزود: از موضوعاتی که در جلسه روز سه‌شنبه در جمع اعضای کمیسیون، وزیر و معاونان وی مطرح شد، استخدام فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بود که در نتیجه آن آقای زنگنه نظر مثبت خود درباره اولویت استخدام دانشجویان ممتاز و دارای امتیاز و نمره بالای این دانشگاه اعلام کرد و قول داد که این موضوع حل شود. اکنون ما باید این موضوع را پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: اعتقاد من این است که تحصیلکرده‌های این دانشگاه فرصتی برای کادر نیروی انسانی و مجموعه وزارت نفت هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان سرمایه‌های فکری تازه‌نفس بهره‌گیری کرد؛ این افراد می‌توانند در ارتقای بهره‌وری و راندمان صنعت نفت تأثیرگذار باشند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: اکنون باید منتظر بمانیم که بر اساس این پیگیری‌ها وزارت چه اقداماتی انجام می‌دهد. وزیر نفت همچنین عنوان کرده است که با قول مساعد موضوع را دنبال خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار