باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و طی مراسمی از خدمات محمد رضا قره خانی تقدیر و سید اصغر موسوی تبار به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۲۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 26 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید محسن صادقی در این مراسم گفت : شهرستان کلات ظرفیت های بالایی در حوزه توسعه ترکیبی دارد.

وی افزود: جاذبه های محیط زیست و قابلیت های ویژه گردشگری ، طبیعی و تاریخی شهرستان، از جمله این ظرفیت ها است که باید در برنامه های توسعه ای شهرستان پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در عین حال پیشگیری از تخریب عرصه جنگلی، تغییرالگوی کشت و مکانیزه شدن کشاورزی از جمله بحث هایی است که ضرورت دارد بدان پرداخته شود.

وی با اشاره به برخی ضعف ها و چالش ها در شهرستان، ضعف امکانات بهداشتی و نبود اماکن اقامتی مناسب و ناپایداری مسکن روستایی، عدم انجام طرح های هادی روستایی را از جمله این معضلات عنوان کرد.

صادقی در ادامه راه اندازی گمرک مرزی شهرستان را از جمله اولویت ها دانست که باید توسط فرماندار پیگیری و اجرایی شود.

وی بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان و ارتقا سرمایه های اجتماعی ( نیروی انسانی متخصص و نخبه ) بعنوان یک اولویت در منطقه تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه مسوولیت در نظام دینی فرصتی برای خدمتگذاری به مردم است ، افزود : پست فرمانداری به شخص ارزیابی نمی شود بلکه نمره ارزیابی به تمام اعضای شورای اداری و مدیران منطقه داده می شود.

وی گفت : در حوزه هر شهرستان باید فرماندار بتواند همه بخش ها را در تعامل و هماهنگی با هم در راستای توسعه و ارتقا منطقه سوق دهد.

صادقی با بیان اینکه در این دوره در استان تلاش شده از ظرفیت ها و توان درون وزارت کشور در تعیین فرمانداران و بخشداران استان بهره گرفته شود ، عنوان کرد : تا کنون از میان20 فرماندار تعیین شده در استان به جز دو مورد همه از نیروهای درون سازمانی وزارت کشور هستند.

وی تصریح کرد : میانگین تحصیلات این فرمانداران کارشناس ارشد به بالا است.

امام جمعه شهرستان کلات هم در این مراسم گفت : آنچه در این مناصب و سمت ها اهمیت دارد خدمت به مردم است.

حجت الاسلام صاحبی افزود: مدیر نمونه و موفق کسی نیست که به اندازه چندین نفر کار کند بلکه فردی است که بتواند از توان و ظرفیت های مختلف در انجام امور بهره گیرد.

وی تصریح کرد: باید از تمام توانمندی ها و پتانسیل ها برای خدمت به مردم استفاده کرد و در کنار دغدغه مردم برای معیشت و اشتغال نباید از کار فرهنگی نیز غفلت نمود.

وی با تاکید بر همدلی و همزبانی در انجام امور، گفت : باید از تخریب و سوء رفتار بپرهیزیم که مصداق گناه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار