مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی شازند مطرح کرد؛
تابناک: مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی شازند گفت: استخدام شفاف و فراگیر نیرو های بومی استان مرکزی همواره سرلوحه کار این شرکت می باشد.
کد خبر: ۲۷۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 11 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی شازند بیان داشت: در آخرین استخدام صورت گرفته در شرکت پتروشیمی شازند ۱۵۱ نفر جذب شده اند که در مراحل آخر استخدام می باشند و از هفته آینده بطور رسمی کار خود را آغاز می کنند.

رضا شاهوردی افزود: این ۱۵۱ نفر شامل مشاغل تخصصی، دارندگان مدرک دیپلم و کاردانی، کارشناسی و بالاتر می باشند که جذب شرکت شده اند.

وی اظهار داشت: مشاغل تخصصی شامل راننده لیفتراک، جرثقیل و... منحصرا از روستای کزاز جذب شده اند همچنین نیرو های دیپلم همگی از منطقه شازند و باز هم با اولویت ۱۰ درصد روستای کزاز استخدام شده اند و نفرات دیپلم به بالاتر همگی بومی استان مرکزی می باشند.

شاهوردی اضافه کرد: در این آزمون امتیاز ویژه ای برای خانواده معظم شهدا و ایثار گران، فرزندان کارکنان، بومیان شازند و روستای کزاز، ورزشکاران و قهرمانان و نخبگان در نظر گرفته شده بود.

وی اظهار داشت: در تمامی مراحل استخدام فرمانداری شازند و اداره کار شازند به عنوان نماینده دولت و مسئول دفتر نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم حضور داشتند.

مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی شازند تصریح کرد: جز معدود صنایعی هستیم که با شفافیت تمام برای استخدام منحصرا از ظرفیت های بومی استان مرکزی استفاده کرده ایم.

وی افزود: علاوه بر استخدام ها در جذب نیروی های روزمزد و نیروهای اورهال هم تنها از ظرفیت نیروی انسانی استان مرکزی با اولویت شازند استفاده می کنیم.

شاهوردی در پایان اظهار داشت: برای اولین بار به صورت داوطلبانه جلسه ای با اصناف شازند داشته ایم و طبق توافقات انجام شده قرار بر این است کلیه مایحتاج قابل تامین شرکت پتروشیمی از شازند خریداری شود که این هم یک موضوع بسیار مهم می باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار