مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: همه ما باید متناسب با افزایش دستمزد، میزان فعالیت و راندمان کاریمان نیز روند صعودی داشته و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید نسبت به ایجاد جو رضایت عمومی در جامعه کوشا باشیم.
کد خبر: ۲۷۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سید بهمن نقیبی صبح امروز به همراه جمعی از مدیران دامپزشکی استان قزوین با هدف بازدید از نحوه ارائه خدمات و بررسی و رفع مشکلات احتمالی کارکنان اداره و مراجعان در محل اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا حضور پیدا کرد.

وی ابتدا با ارائه گزارشی از روند بهبود دریافتی کارکنان طی سال‌های اخیر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: همه ما باید متناسب با افزایش دستمزد میزان فعالیت و راندمان کاری خود نیز روند صعودی داشته و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید نسبت به ایجاد جو رضایت عمومی در جامعه کوشا باشیم.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی از ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و از ریاست و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا به دلیل مشارکت در ارائه اخبار، اطلاعات و برگزاری دوره‌های ترویجی در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه تقدیر کرد.

نقیبی در پایان جلسه از کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا خواست تا ضمن بیان مشکلات احتمالی در روند ارائه خدمات به مراجعان راهکارهای بهینه‌سازی در گردش کار را پیشنهاد کرده و نسبت به رفع موانع موجود در راه خدمات‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار