محمد اینانلو جانباز 70 درصد آبیکی پس از37 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت جنگی آسمانی شد و به همرزمان شهیدش شهدا پیوست.
کد خبر: ۲۷۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، محمد اینانلو جانباز 56 ساله و 70 درصد روستای خطایان شهرستان آبیک پس از تحمل 37 سال درد و رنج ناشی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی آسمانی شد و به قافله یاران شهیدش پیوست.

این جانباز بزرگوار در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پشت جبهه نقش بسزایی ایفا کرده است.

رضا اینانلو یکی از اقوام جانباز شهید آبیکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: این جانباز بزرگوار در سال 58 برای خدمت سربازی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام می‌شود.

وی افزود: این جانباز آبیکی در اواخر سال 59 در سن 19 سالگی در عملیاتی نزدیک پل کرخه به مقام جانبازی اعم از شیمیایی و قطع عضو نائل آمد.

اینانلو ادامه داد: جانباز محمد اینانلو به دلیل آثار شیمیایی و ترکش سالی چند بار زیر تیغ عمل جراحی می‌رفت.

وی اضافه کرد: جانباز اینانلو در طی دو و سه سال اخیر عمر مبارکش، بر اثر اصابت ترکش‌های فراوان باقی مانده از دوران دفاع مقدس بیشتر در بیمارستان بستری بود.

اینانلو خاطرنشان کرد: این جانباز 70 درصد کشاورز بوده و از وی چهار دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

وی یادآور شد: جانباز شهید فردی خوش‌اخلاق بود که روابط اجتماعی بالایی داشت و همواره درصدد پیگیری مشکلات مردم بود.

به گزارش فارس، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر  جانباز شهید محمد اینانلو فردا یک‌شنبه 18 مرداد ماه سال جاری ساعت 17 در روستای خطایان از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک با حضور مردم و مسؤولان برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این جانباز شهید در آرامستان امام زاده یحیی(ع) روستای خطایان و در جوار گلزار دو شهید گلگون‌کفن این روستا آرام می‌گیرد.

روحش شاد، یادش گرامی و راه نورانی‎‌اش پررهرو باد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار