فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان قزوین گفت: از سال 91 تعداد نیروهای بسیجی سازمان بسیج اصناف از 200 نفر به یک‌هزار و 500 نفر افزایش یافته است که این روند باید ادامه داشته و تعداد بسیجیان اصناف روند افزایشی داشته باشد.
کد خبر: ۲۷۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد یاحقی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای اصناف شهرستان قزوین که با حضور رئیس سازمان بسیج کشور در مسجد آقا سیدعلی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش شود راه و روش شهدای گرانقدر برای نسل حاضر و نسل‌های آینده شناسانده و تبیین شود.

وی عنوان کرد: مردم جامعه تمام داشته‌های خود را مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند در همین راستا باید ضمن زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطرات شهدا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداشته شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان قزوین افزود: از سال 91 تعداد نیروهای بسیجی سازمان بسیج اصناف از 200 نفر به یک هزار و 500 نفر افزایش یافته است که این روند باید ادامه داشته و تعداد بسیجیان اصناف روند افزایشی داشته باشد.

یاحقی تصریح کرد: تعداد 28 حلقه صالحین به صورت مستمر برای بازاریان و کسبه استان قزوین به صورت مستمر برگزار می‌شود و کیفیت حلقه‌های صالحین در سطح مطلوب قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود موانع و مشکلات موجود در حلقه‌های صالحین در زمینه مرتبط با بازار و کسب‌ و کار برطرف شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان قزوین یادآور شد: شهید اکبر رضایی‌فرد به عنوان شهید شاخص کشوری در حوزه اصناف و بازاریان انتخاب شده است.

یاحقی با اشاره به تجلیل و تقدیر از خانواده‌های گرانقدر شهدا عنوان کرد: تعداد 14 هدیه به ارزش 500 هزار ریالی به خانواده‌های گرانقدر شهدا اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از 36 دانش‌آموز فعال در حلقه‌های صالحین از فرزندان بازاریان و اصناف استان قزوین تجلیل به‌ عمل آمد.

این مسؤول تصریح کرد: شهید مهدی عراقی شهید شاخص سال 89، شهید اسدالله لاجوردی شهید شاخص سال 90، شهید محمدصادق امانی شهید شاخص سال 91، شهید طیب حاج‌رضایی شهید شاخص سال 92، شهید مجتبی هاشمی شهید شاخص سال 93، شهید صادق حق‌گویان شهید شاخص سال 94 و شهید اکبر رضایی‌فرد شهید شاخص سال جاری هستند.

یاحقی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با حضور همگانی و جهادگونه بازاریان و اصناف در توسعه اقتصاد مقاومتی و ارتقای فرهنگ عموم مردم برای توجه بیش از پیش به این موضوع گام برداشته شود.

وی عنوان کرد: توجه قشرهای مختلف مردم به‌ویژه بازاریان و اصناف به ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند علاوه بر ارتقای توان اقتصادی آن‌ها، سبب رشد و توسعه جامعه در زمینه‌های مختلف شود.

لازم به‌ذکر است در این مراسم با حضور مسؤولان استانی از خانواده‌های شهدای گرانقدر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار