کد خبر: ۲۷۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 01 August 2016
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از المپیکی‌ترین شهرهای ایران است، گفت: چهار ورزشکار بابلی عازم کشور برزیل هستند.

انصار آری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: المپیک یکی از مهم‌ترین رویداد زندگی ورزشکاران است که هر ورزشکاری آرزوی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

وی افزود: برترین‌های دنیا با هزینه‌های هنگفت راهی مسابقات جهانی المپیک می‌شوند و در کشورمان نیز از گذشته تاکنون برای المپیک برنامه‌های زیادی اجرا شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل تصریح کرد: مازندران از استان‌های شاخص در اعزام و کسب سهمیه ورزشکاران برای مسابقات المپیک 2016 ریو بوده و از جمع 63 ورزشکار المپیکی کاروان اعزامی ایران اسلامی به برزیل تعداد 13 ورزشکار از مازندران هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بابل نیز از شهرهای شاخص در سطح استان مازندران و کشورمان محسوب می‌شود زیرا دارای چهار ورزشکار المپیکی بوده که در تاریخ ورزشی این شهرستان بی‌سابقه است.

آری تصریح کرد: در المپیک 2016 برزیل چهار ورزشکار بابلی به نام‌های بشیر باباجان‌زاده در رشته کشتی، نیما و نوشاد عالمیان نخستین برادران تاریخ المپیک در رشته ورزشی پینگ‌پنگ و مجتبی میرزاجان‌پور در رشته والیبال از شهرستان بابل مقابل رقبای خود به میدان می‌روند.

وی بیان کرد: آیین بدرقه 13 ورزشکار المپیکی مازندران که عازم مسابقات برزیل هستند طی روزهای گذشته در هتل المپیک تهران برگزار شد که در آن به ورزشکاران قبل از آغاز رویداد بزرگ ورزشی هدایا و جوایزی اهدا شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل اظهار کرد: در این مراسم مسؤولان ارشد وزارت ورزش و جوانان، مسؤولان استانی و مدیران شهرهای دارای ورزشکاران المپیکی حضور داشتند.

این مسؤول بیان کرد: بابل از شهرهای بزرگ و پر جمعیت مازندران است که در ورزش قهرمانی و همگانی جایگاه شاخص دارد.

آری گفت: باید بیشتر از گذشته از سوی مسؤولان به ورزشکاران توجه شود تا در میادین مختلف ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی، جهانی، آسیایی و المپیک شاهد درخشش ورزشکاران و اهتزاز پرچم خوش‌رنگ کشورمان در دنیا باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار