فرمانده انتظامي شهرستان نیشابوراز دستگيري فردي که با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود در بانک هشت ميليارد و 500 ميليون ريال اختلاس کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 01 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ اکبر آقابیگی گفت: به دنبال دريافت اطلاعاتي مبني بر اين که مسئول یکی از شعب بانک های شهرستان نیشابور با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود، مرتکب تخلفات و جرائم مالي شده است، موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پليس با پيگيري هاي تخصصي و تحقيقات گسترده ميداني متوجه شدند نامبرده با سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعتماد مشتریان خود وجوه آنان را که اکثرا از بازاریان و متقاضی سرمایه گذاری و دریافت سهام جهت دریافت سود بوده اند دریافت می نماید و در عوض سود سپرده آنان را به حساب مشتریان واریز می نماید .

سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات میدانی مشخص شد اصل موجودی نزد خود مسئول بانک می باشد و مشتریان در مراجعات بعدی خواستار دریافت مبلغ اولیه بودند که متوجه می شوند اصلا مبلغی در حساب آنان نمی باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: تاکنون تعداد هشت نفر شاکی و مبلغ هشت میلیاردو 500 میلیون ریال از وجوه آنان برگشت نداشته است.

متهم 41 ساله با دستور مقام قضایی دستگیر که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده با قرار صادره روانه زندان شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: نیشابور ، اختلاس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار