نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به واحدهای صنعتی می‌توان تولید و اشتغال را افزایش داد و همین امر منجر به رفع مشکلات اقتصادی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز با سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی و رفع مشکلات جامعه هدف دیدار کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه در کشور هرچه داریم از ایثارگری و رشادت شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: امروز آرامش، آسایش و امنیتی که در کشور هست را مرهون زحمات آن‌ها هستیم.

سیده حمیده زرآبادی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است، عنوان کرد: این نهاد هر خدمتی که به آنها ارائه می‌دهد در برابر فداکاری، گذشت و ایثار آنها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ناچیز است.

وی گفت: برای ایجاد اشتغال بیکاران در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که باید اقدامات لازم برای رفع آن صورت بگیرد تا وضعیت معیشتی همه مردم برطرف شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به واحدهای صنعتی می‌توان تولید و اشتغال را افزایش داد که تحقق این موضوع منجر به رفع مشکلات اقتصادی آحاد جامعه می‌شود، بیان کرد: به همین دلیل باید مسؤولان مربوطه دست به دست هم دهند تا بتوانیم واحدهای صنعتی را رونق دهیم.

زرآبادی به دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: این دیدارها روحیه‌بخش است و در انجام آن اهتمام ویژه دارم تا بتوانم از صبر و مقاومت آن‌ها درس بگیرم.

وی با اشاره به مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین اظهار کرد: در اولین فرصت از این مجتمع بازدید می‌کنم تا در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار بگیرم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه بنیاد خدمات مختلفی را به خانواده شاهد و ایثارگر ارائه می‌دهد، اظهار کرد: خدمات‌رسانی در برابر رشادت شهدا و ایثارگران ناچیز است، ولی این نهاد در راستای افزایش کیفیت خدمات تلاش می‌کند.

غلامرضا حقایق‌پور با بیان اینکه اشتغال خانواده شاهد و ایثارگر از مهم‌ترین دغدغه بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: این نهاد از هر ابزاری استفاده می‌کند تا بتواند کار برای افراد بیکار ایجاد کند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در دو فاز از سال 88 ساخته شده است، مطرح کرد: این مجتمع از 81 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که با افتتاح آن می‌توان خدمات مناسبی به همه مردم به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر ارائه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: فاز نخست مجتمع یاد شده شامل استخر و آب درمانی است که 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تأمین اعتباراتی می‌توان آن را به اتمام رساند.

حقایق‌پور با اشاره به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از مجتمع یاد شده در راستای اجرای این اقتصاد است، به همین دلیل ضروری بوده و مسؤولان استانی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

این مسؤول به کمیسیون امور خاص اشاره کرد و گفت: در این کمیسیون به مشکلات حاد خانواده شاهد و ایثارگری رسیدگی می‌شود تا با به‌کارگیری راهکارهایی برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار