این که نهم جولای در جشن کهکشان حضور داشتم، البته آرزوی سال های اخیرم بود. آرزویی که عمری دست نیافتنی می آمد اما بود.
کد خبر: ۲۶۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 30 July 2016
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اباذر نوری‌زاد فرزند محمد نوری‌زاد با صدور بیانیه‌ای از پیوستنش به گروهک تروریستی منافقین خبر داد و اعلام کرد که در همایش اخیر این گروهک که با حضور و حمایت سعودی ها در فرانسه برگزار شده بود نیز حضور داشته است.

گرگ زاده آخر گرگ شد!/ پسر نوری‌زاد به منافقین پیوست + عکس
وی در بیانیه خود ضمن توهین به ارکان نظام و اعتقادات مردم عنوان می دارد که شرکت در مراسم های منافقین آرزوی دیرینه اش بوده است.

این منافق نوظهور در بیانیه خود آورده است: چند سال اخیر بیشتر به فعالیت های مجاهدین توجه میکردم. به خصوص گردهمایی های سالانه را حتما میدیدم. این که نهم جولای در جشن کهکشان حضور داشتم، البته آرزوی سال های اخیرم بود. آرزویی که عمری دست نیافتنی می آمد اما بود.

اباذر نوری زاد جنایت های فراوان و ترور های این گروهک تروریستی را نادیده گرفته و در این بیاینه سرتاسر از این گروهک کثیف حمایت کرده است.نوشته های نامبرده آنقدر ضد انقلابی است که با لحن بیانیه گروهک های تروریستی منافقین و نهضت آزادی و رادیو های بیگانه تفاوتی ندارد.

گرگ زاده اخر گرگ شد!

پیش از این نیز رویکرد منافقانه محمد نوری زاد -پدر اباذر نوری زاد- که ریشه در برخی از آلودگی ها، عقده ها و جاه طلبی‌های ناگشوده وی دارد در موارد مختلف بویژه فتنه سال 88 بارها آشکار شده بود.

گروهک تروریستی منافقین همواره طی سالهای گذشته جنایت های متعددی مرتکب شده اند که بخشی از آنها وابستگی به کشورهای مختلف, جاسوسی برای دولتهای گوناگون و ترور هموطنانمان بوده است.

«سازمان مجاهدین خلق» قدیمی‌ترین و خشن ترین اپوزسیون جمهوری اسلامی؛ حدود سه دهه علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده است.

داستان تأسیس، فعالیت، ترورها و تغییر ایدئولوژی این سازمان در دوران رژیم پهلوی سرگذشت افرادی است که با اندیشه التقاطی دور هم جمع شدند و به تدریج به دامن مارکسیسم فرو افتادند.

اعضای سازمان بعد از پیروزی انقلاب نه مانند مجاهدین اولیه اسلامگرا بودند و نه مثل مجاهدین بعدی مارکسیست. آنها ابتدا به سمت بنی‌صدر غلتیدند و پس از عزل او، مبارزه مسلحانه را علیه نظام آغاز کردند.

«فرقه رجویه» خود را در اختیار دولت بعثی عراق قرار داد و در سطوح مختلف اطلاعاتی و نظامی با رژیم بعث همکاری کرد به طوری که «ارتش خصوصی صدام» لقب گرفت و همواره در طول سالهای مختلف با تهدید، ترور و توطئه به دنبال انتقام گیری از ملت ایران بوده اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
با خودش اسباب بازی هم آورده ... عزیزم
کریم محرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
با سلام
حزب مجاهدین خلق ایران از حزبهای است که قبل از انقلاب اسلامی در مبارزه با حکومت شاهنشاهی در ایران مخالف بوده ومثل کمونیستها ، حزب ا...و حزب توده وغیره فعالیت داشتند ودر پیروزی انقلاب وسرنگونی رژیم ستم شاهی نقش داشتند هرچند در زندانهای ساواک گویا به سایر انقلابیون خیانت وجاسوسی میکردند .
ولی جای سئوال این است که این گروه در سرنگونی شاه نقش داشتند چرا پرچم شاه وبقولی سلطنت طلبها را بدست گرفتند . از ترور شخصیتهای انقلابی که باهم دشمن بودند شکل طبیعی است ولی بمبهای وترور مردم بیگناه ایران و همسویی با دشمن در زمان چنگ .... آیا مردم ایران به صورت کلی اعم از حزب ا... وغیر خزب الهی میتوانند فراموش کنند اینها چه جنایتی کردند و چطور به عنوان ستون پنجم در جبهه به ملت ایران خیانت کردند وحتی به سربازانی خدمت ضرورت 2ساله وظیفه را نیز شهید کردند . مگر فراموش میشود.......
حیف است به این نوریزاده گرگزاده بگوئیم باید گفت فسادزاده....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
منافقین در مبارزه با حکومت شاهنشاهی در ایران مخالف بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در پیروزی انقلاب و سر نگونی رژیم ستم شاهی نقش داشته ؟؟؟؟؟؟؟؟
دو جمله بالای شما متناقض است.
پرچم شیر و خورشید ربطی به سلطنت طلبها ندارد عزیز.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
الان با تلاش سربازان امام زمان (عج) و یاری خدای بزرگ از گروهک تروریستی منافقین ، لاشه متعفنی بیش باقی نمانده است.
و این نی نی زاده راه به کاهدان زده است و به اصطلاح باید به او گفت:
"این ره که تو می روی به ترکستان است."
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
دوست عزیز با سیاست عمل نکردند آقایون .همون نی نی زاده را با پول عربستان از کاهدان بیرون می آورند و برنامه دارند برای ایران نه برای ترکستان.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
جدای از این سیستم ها

من تصور میکنم این بابا دنبال اقامتی چیزی بوده. پولی هم نداشته... اونجاهم گفتن تو بیا سواری بده و چارخط چارجا بنویس. کارات میشه.

اما جدای از این حرف ها هم باید پرسید این بابا اصن کیه؟؟؟؟

اصن باباش کیه که این کی باشه... من که فکر میکنم کمتر از ۰ درصد اون گروهک توی کشور نقش داشته باشه و زیر صفر درصد هم بابای این بابا و خوده این بابا..

فیش حقوقی داشته؟
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
زنده باد ایران و ایرانی
کریم افغانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
این بنده خدا این کاره نیست! شایعه است مزخرف است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
من كسى را مى شناسم كه همين الان سمت بسيار مهمى در كشور دارد ودو فرزندش هم عضو اصلى منافقين بودند وإعدام شدند اگر بخواهيد اسش را هم مى گم ، مگر پدر را به خاطر كار پسر مجازات مى كنند ؟؟؟
اگر اين طور باشه اول اون قديميا بايد جوابگو باشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار