نجفی در ادامه از رشد چهار برابری حجم پروژه های عمرانی دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و آن را نشان از اهتمام دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه استان در بخش های مختلف دانست.
کد خبر: ۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱ 03 February 2015
محمدعلی نجفیˈ روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از پل رحیم آباد - ماچیان از توابع شهرستان رودسر در شرق گیلان افزود: از بوجود آمدن چنین فضایی در استان بسیار خوشحالم.

وی اضافه کرد: هم اکنون بخش خصوصی کمک کار خوبی برای مسوولان استان در انجام طرح های بزرگ است و از اعتماد آنان به خادمین خود در دولت قدردانی می کنیم.

نجفی در ادامه از رشد چهار برابری حجم پروژه های عمرانی دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و آن را نشان از اهتمام دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه استان در بخش های مختلف دانست.

وی با اشاره به خواسته های مردم از مسوولان تصریح کرد: تلاش می کنیم به خواسته ها و مطالبات مردم بتدریج پاسخ دهیم و اجازه نمی دهیم انباشته شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه با افتتاح طرح های عمرانی امسال در دهه فجر در استان برای بیش از 13هزار نفر شغل ایجاد می شود، آن را کافی ندانست و اضافه کرد: برخی تصمیمات غلط در برخی دوران سبب این مشکلات شده و باید این مشکلات را تحمل کنیم و تا جائیکه مقدور است برای جوانان کار ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تامین گندم در استان برغم همه فشارها و تحریم ها اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه ذخیره گندم در استان داریم و جای نگرانی نیست.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز گیلان به کارگاه تلاش ،سازندگی و ابادانی تبدیل شده؛ آن را نقطه قوت و امیدبخش برای توسعه همه جانبه استان دانست.

برای ساخت پل رحیم آباد - ماچیان که 22ماه به طول انجامید، 80میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

همچنین با حضور استاندار گیلان، نود و چهارمین جایگاه سوخت سی ان جی استان و ششمین جایگاه سی ان جی شهرستان رودسر در شهر کلاچای مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گفته فردین چراجی مدیر شرکت نفت استان گیلان برای ساخت جایگاه سی ان جی شهر کلاچای که در زمینی به مساحت 1200متر مربع احداث شده، بیش از یک و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت سرمایه گذاری شده است.

همچنین با حضور استاندار گیلان سردخانه بالای صفر درجه در روستای قاسم آباد علیا چابکسر به بهره برداری رسید.

این سردخانه با ظرفیت 2500تن انواع محصولات کشاورزی بویژه میوه جات ساخته شده و برای احداث آن 25میلیارد ریال هزینه شده است.

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار