عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد؛
تابناک: نماینده مردم محلات و دلیجان محوریت دومین نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار راهم اندیشی در خصوص برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهور به استان مرکزی عنوان کرد و گفت: در این نشست گلایه مجمع نمایندگان استان را در خصوص تاخیر در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی به گوش استاندار رساندیم.
کد خبر: ۲۶۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 24 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان با اعلام اینکه محوریت جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان مرکزی با استاندار و معاونین استاندار برنامه ریزی و هم اندیشی درباره سفر ریاست جمهور به استان مرکزی بود گفت: در این نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی گلایه خود را از تاخیر در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی اعلام کرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان ادامه داد: انتظار این بود سفر رئیس جمهور به استان امام راحل زودتر از اینها به وقوع می پیوست اما متاسفانه در تصمیم گیری ها به این مسئله توجه کافی و جدی نشد.

حجت السلام سلیمی هماهنگی برای اخذ مصوبات تاثیرگذار در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی را خواستار شد و خاطر نشان کرد: حال که سفر رئیس جمهور به استان مرکزی با تاخیر فراوان روبرو بوده است باید تلاش کنیم از این سفر در جهت رفع مشکلات  استان و اخذ مصوبات تاثیرگذار برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال حداکثر بهره را ببریم.  

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست را صحبت درباره پروژه های نیمه تمامی که ردیف بودجه دارند عنوان کرد و گفت: در این نشست مقرر شد در اولین فرصت در جلسه با آقای نوبخت و برخی از وزرا مسائل و مشکلات استان مرکزی بازگو شود و در نامه مشترکی با امضاء استاندار و نمایندگان افزایش سهم استان را در بخش های مختلف طلب کنیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان افزایش سهم تسهیلات استان برای تزریق به واحد های صنعتی کوچک و نیمه بزرگ را بسیار مهم دانست و بیان کرد: باید در جهت ردیف دار کردن پروژ هایی که نیاز استان هستند و ردیف بودجه ندارند پیگیری های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام سلیمی با بیان در صورت بی توجهی به معضل آب استان مرکزی در آینده استان با مشکلات جدی روبرو می شود گفت: در دومین نشست مشترک مجمع نمایندگان استان مرکزی با استاندار علاوه بر اینکه در خصوص خط ریلی اراک - خمین – اصفهان، دلیجان - محلات - خمین و قطار سریع السیر دلیجان بحث و تبادل نظر شد درباره راه های مواصلاتی استان مرکزی از جمله بزرگراه تهران - ساوه، جاده های محلات - خمین، خمین - اراک، شازند - خمین و جاده مشهد - اردهال – دلیجان مباحثی مطرح شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار