قائم مقام کمیته امدادامام خمینی (ره) استان یزد خبر داد
کد خبر: ۲۶۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 24 July 2016
به گزارش «تابناک یزد»، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان کمیته امداد استان یزد در مجموعه ورزشی پیام مخابرات خبر داد.

"رضا زارع زاده" با بیان اینکه این دوره از مسابقات در فضایی صمیمی و با حضور 120 نفر از امدادگران سراسر استان برگزار شد، افزود: فعالیتهای ورزشی یکی از موثرترین عوامل در افزایش انگیزه و نشاط در محیط کار بوده و از سویی متضمن سلامتی جسمی و روانی کارکنان است.

وی تصریح کرد: این رقابت ها در رشته های فوتسال، والیبال، طناب کشی، تنیس روی میز، شطرنج و دارت برگزار شد.

برگزاری المپیک ورزشی ویژه کارکنان کمیته امداد استان یزد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اظهار کرد: در پایان این مسابقات، در رشته فوتسال تیم های اداره کل، یزد الف و میبد و در رشته والیبال تیم های یزد، ابرکوه و اداره کل و در رشته طناب کشی نیز تفت، اداره کل و مهریز به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی افزود: در رشته تنیس روی میز نیز سید رضا مروستی زاده ، جواد جعفری و حمید کلانتری هر سه از اداره کل و در رشته شطرنج محمدرضا مبینیان و رامین شیروانی از اداره کل و محمد رضا بابایی از تفت رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته ورزشی دارت هم سید رضا هاشمی پور و سید رضا مروستی زاده از اداره کل به عنوان نفرات اول و دوم و رامین شیروانی از اداره کل و مرتضی دهقان از تفت بصورت مشترک سوم شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفتنی است تیم ها و نفرات برتر رشته های مختلف جهت حضور در مسابقات کشوری معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار