رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری رسانه ‌و امر به معروف در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵ 24 July 2016
عبدالله جعفری با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ و امر به معروف در زنجان اظهار داشت: این جشنواره با همکاری قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان و بسیج رسانه زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در قالب طرح تکریم از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای حامی امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر توجه رسانه‌ها بر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: رسانه‌ها به عنوان هدایت‌گران افکار عمومی نقش تاثیرگذاری در اجرای این فریضه در جامعه دارند که تداوم فعالیت در این حوزه کاهش معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را به دنبال دارد.

وی تاثیر فعالیت رسانه‌ها در ترویج معروفات و ریشه کن شدن منکرات را از اولویت‌های جشنواره امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و تاکید کرد: این جشنواره اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد.

جعفری در این جشنواره سعی داریم یکی از چهره‌های شاخص کشوری را برای حضور در مراسم دعوت کنیم، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی نیز در مراسم تجلیل از برگزیدگان و رسانه‌های حامی امر به معروف و نهی از منکر حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزار این جشنواره اجرای صحیح این فریضه الهی در جامعه دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها بهترین ابزار برای ترویج معروفات و ریشه کن کردن منکرات هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی http://zanjanfestival.ir/ مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار