فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از ۸ هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 22 April 2015

به گزارش تابناک یزد، سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: ماموران پلیس استان یزد از فعالیت فردی به هویت "س.م" در ارتباط با پخش لوازم آرایشی بهداشتی فاقد اسناد مثبته گمرکی و بدون مجوز بین شهروندان مطلع شدند و به همین منظور بررسی موضوع به عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی سپرده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با زیر نظر گرفتن فعالیت‌های این فرد، توانستند فروشگاه وی را در یکی از میادین اصلی شهر شناسایی کرده و " س.م" را هنگام فروش قرص‌های غیر مجاز دستگیر کنند.

کاکاوند خاطرنشان کرد: با انجام هماهنگی با مقامات قضائی از فروشگاه مورد نظر بازرسی به عمل آمد که در نتیجه هشت هزار و 100 قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ادکلن و همچنین قرص‌های غیر مجاز کشف شد.

رئیس پلیس استان یزد ارزش برآورد شده این کالاهای کشف شده را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال بیان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده کالای قاچاق به دادسرا معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور تصریح کرد: هموطنان در صورت مشاهده مراتب مشابه می‌توانند گزارش خود را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار