با مشارکت شهرداری ارومیه کار تدوین مستند "ارومیه شهر بین الملل" بعد از سه ماه فیلمبرداری به پایان رسید.
کد خبر: ۲۶۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 18 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی،  با پایان فیلمبرداری سه ماهه، کار تدوین مستند "ارومیه شهر بین الملل" آغاز شده و بزودی شاهد اکران این فیلم خواهیم بود.

این مستند با مشارکت شهرداری ارومیه  و مستند سازان بومی (امید شکریازی و فرهاد کنعانی) تولید شده و از ایده ها و همفکری محمد حضرتپور شهردار ارومیه نیز استفاده گردیده است.

هدف از این مستند، نگاهی نو به فرهنگ ،جاذبه ها و زیبایی های شهر و به تصویر کشیدن اتحاد و تعامل اقوام و مذاهب مختلف در ارومیه با خروجی 4از ویژگی های منحصربه فرد این مستند می باشد.

شکریازی در مورد با اشاره به توجه به اتحاد اقوام در ساخت این مستند گفت: در مستند «ارومیه شهر بین‌الملل» سعی کردیم که فرهنگ پررنگ باشد و این نیز یکی از وجه تمایزهای این مستند با نمونه‌های قبلی است. تلاش کردیم تا زبان و لباس‌های سنتی و جذابیت های آنها به خوبی نشان داده شود.

وی با اعلام این که مستند ارومیه شهر بین الملل به ۵ زبان زنده دنیا ترجمه خواهد شد، اظهار کرد: این مستند برای پخش در رسانه ملی، شبکه های مجازی و حتی شبکه های بین المللی در حال آماده شدن است و به زبان های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، عربی و ترکی استانبولی ترجمه شده و در صورت استقبال به چند زبان دیگر هم ترجمه خواهد شد.

این کارگردان افزود: مستند ارومیه شهر بین الملل، با جدیدترین تکنولوژی دنیا به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه و با تلاش های شبانه روزی ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار