کد خبر: ۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱ 22 April 2015
رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز شایعات پیش آمده در خصوص کاندیداتوری اش در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش کرج رسا چندی پیش یکی از نشریات با انتشار مطلبی به معرفی کاندیداهای احتمالی استان البرز در مجلس یازدهم پرداخته بود که طی آن با انتشار تصاویری از شخصیت های گوناگون از جمله "حسین فریدون” برادر رئیس جمهور و همچنین "روحی یزدی” رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز، در تحلیلی این افراد را کاندیداهای احتمالی معرفی نمود.

در همین راستا طی گفت و گوی تلفنی با "حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی” رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز صحت و سقم این موضوع را جویا شدیم که وی ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: کسانی که در دفاتر نظارت بازرسی با شورای نگهبان همکاری می کنند برای کاندیدا شدن ضوابط خاصی مقرر شده است که آن ضوابط باید تحقق پیدا کند ولی گذشته ی از این ضوابط، بنده میلی برای کاندیدا شدن در این دوره مجلس شورای اسلامی را نداشته و ندارم.

وی تصریح کرد: به همین جهت بنده نامه ای را تنظیم کرده و برای مدیر کل دادگستری البرز ارسال کردم، در حقیقت هم اینکه بنده را به عنوان یک کاندیدا مطرح کردند و هم به لحاظ جایگاه دفتر بازرسی شورای نگهبان در استان البرز از این هفته نامه شکایت نمودم که با برخورد قاطع مقام محترم قضایی امیدوارم از این نوع کارها به جد جلوگیری بعمل بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار