کد خبر: ۲۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 21 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،علی اکبر رامجردی با اشاره به جمع‌اوری کمک 30 میلیارد ریالی خیران سلامت برای ساخت بیمارستان بزرگ سرطان در شیراز اظهار داشت: در حال حاضر مراحل ساخت این بیمارستان انجام شده و با تهیه نقشه‌ها مراحل خاکبرداری به زودی آغاز می‌شود.

رامجردی با بیان اینکه نیک اندیشان عرصه سلامت در ساخت این بیمارستان حمایت‌های خوبی داشته‌اند افزود: این بیمارستان با دارا بودن 500 تخت به 250 میلیارد تومان هزینه، برای تامین اعتبار تخت‌ها نیاز دارد که با همت و همبستگی و مشارکت جمعی، تامین می‌شود.

وی گفت: این بیمارستان با وقف جمعی عموم مردم و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره اوقاف فارس ساخته می‌شود و در آن تمام آزمایش‌ها و خدمات مورد نیاز به صورت تخصصی و فوق تخصصی ارائه می‌شود.

رامجردی تصریح کرد: در این بیمارستان همچنین علاوه بر درمان به آموزش، پیشگیری و تحقیقات مرتبط با سرطان نیز که از موضوع‌های ضروری و مورد توجه جامعه امروز است پرداخته می‌شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور مشارکتی بیان کرد: تاکنون نیک‌اندیشان مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس سهم بسزایی در کمک به ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور داشتند و پیش‌بینی‌ها حاکی از همکاری بیشتر آنان دارد.

به گزارش تسنیم، سال گذشته همزمان با عید مبعث مراسم کلنگ‌زنی ساخت بزرگترین مرکز تخصصی بیماران سرطانی جنوب کشور در شیراز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار