معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها نقش خود را در ابعاد مختلف مورد نیاز جامعه به خوبی انجام دهد .
کد خبر: ۲۵۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 04 July 2016
به گزارش "تابناک یزدمحمد علی طالبی در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در بخش های مختلف آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی استان دارد .
وی تصریح کرد: این مرکز آموزش عالی باید وظایف خود را در تحقق اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی و نظام به خوبی انجام دهد.
وی با اشاره به انتخاب رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار داشت: انتخاب یک بانوی فرهیخته در راس دانشگاه آزاد اسلامی خود نشان دهنده توان زنان فرهیخته استان یزد است .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت: این انتخاب پشتوانه خوبی برای بانوان ما و مشارکت آنها در عرصه های مختلف مورد نیاز در ابعاد فرهنگی ، اجتماعی ، علمی و سیاسی خواهد بود .
طالبی گفت: امیدواریم در زمان مسئولیت رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد این مرکز وظایف خود را فراتر از گذشته با قوت و درایت در سطح استان و تحقق برنامه های مورد نیاز انجام دهد .
وی گفت: در طول مسئولیت رییس سابق این دانشگاه در یزد فعالیت ها و تلاش های خوبی در بخش های مختلف انجام گرفته که جای قدردانی است و بدون شک آن خدمات ارزشمند در یادها باقی خواهد ماند .
در این مراسم رییس سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در سخنان کوتاهی به عملکرد و فعالیت ها و برنامه های خود در ابعاد آموزشی ، تحقیاتی ، عمرانی و فرهنگی اشاره کردند .
همچنین چند کلیپ در خصوص سابقه دانشگاه آزاد اسلامی یزد و عملکرد آن در سال های گذشته پخش شد .
در مراسم یاد شده با قدردانی از محمد رضا اسلامی به جای وی معصومه طباطبایی به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد معرفی شد .
دانشگاه آزاد اسلامی یزد هم اکنون دارای 10هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در قالب افزون بر 120 رشته است .
استان یزد دارای 50 مرکز آموزش عالی و حدود 90 هزار دانشجوست .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار