نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی متاسفانه در استان ما خودزنی‌ها زیاد است.
کد خبر: ۲۵۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 01 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غلام محمد زارعی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در انتخابات 7 اسفند استقبال مردم بار دیگر موجب خشنودی مقام معظم رهبری شد، اظهار داشت: دشمنان نظام از این حضور مثل گذشته نگران شدند و حضور مردم همه معادلات آنها را برهم زد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمان انتخابات التهاباتی وجود داشته گفت: ما باید عادت کنیم بعد از پایان انتخابات برادری و وحدت را به عنوان فرهنگ دینی حفظ کنیم.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی استان آرامش سیاسی حاکم است و کسی نباید با اظهار نظرهای شخصی و جناحی ضربه ای به استان وارد کند.

زارعی تصریح کرد: همه باید با ایجاد نشاط، وحدت و جلوگیری از التهاب در جهت حفظ آرامش وضعیت سیاسی استان تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در 4 سال گذشته با وجود محدودیت ها و کارشکنی ها تمام تلاش خود را در جهت توسعه استان به کار بردیم.

زارعی با بیان اینکه یاسوج به عنوان مرکز و پیشانی استان باید رشد محسوس تری داشته باشد، اظهار داشت: توسعه ارتباطات ریلی، هوایی و زمینی که اساسی ترین مبنای پیشرفت است در 4 سال گذشته تا کنون در دستور کار ما قرار داشته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آسفالت کردن برخی از روستاهای شهرستان بویراحمد و عدم آسفالت برخی دیگر از جمله مزدک آیا با دید سیاسی همراه بوده است، گفت‌: برخی از روستاهای مارگون حتی از کم‌ترین امکانات بهره‌ای نبرده بودند و ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انها به کار بردیم و این دید درست نیست پیمانکار آن طرح فقط برای فضاسازی چنین مسئله‌ای را مطرح کرده و همه روستاهای‌های حوزه استحفاظی در دید ما یکسان به نظر می آیند و برای برطرف کردن مشکلات آنها تلاش می‌کنیم.

زارعی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که عملکرد دولت را چگونه ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: ما با هیچ دولتی سر تعارض نداریم و دولت، مجلس و قوه قضائیه ارکان اصلی کشور هستند و مجلس از باب دستگاه نظارتی با دولت برای پیشبرد امور با هماهنگی با حفظ جایگاه نظارتی تلاش می کند و عملکرد دولت را مثبت ارزیابی می‌کنم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در استان ما خودزنی‌ها زیاد است، ابراز کرد: سرمایه انسانی بالاترین سرمایه است و عنصر اصلی در توسعه یافتگی است و اگر در استان ما مدیریتی بگیرد که عملش زیر سوال و نقد رسانه باشد مدیر باید پاسخگو باشد.

زارعی در پاسخ به سوال دیگری که آیا نماینده در انتخاب مدیران کل دخالتی دارد، بیان کرد: به طور قطع مدیران در یک پروسه انتخاب می‌شوند و فلسفه انتخاب و انتصاب مدیر پیشبرد اهداف نظام است و باید خودشان را متعلق به همه استان بدانند و نگاه بخشی و منطقه‌ای نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سهم ما در مدیریت ملی پایین‌ترین سهم است، ابراز کرد: معتقدیم می توانیم این سهم را افزایش دهیم و نمایندگان استان یا حمایت کردند یا مخالفتی نکردند و در این 4 سال اخیر بیشترین سهم مدیریت در سطح کلان نسبت به گذشته داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار