واکنش نمایندگان البرز در مجلس درباره شایعات تغییر معاون سیاسی استانداری البرز
کولیوند تصریح کرد: از سوی دیگر آقای ملاصالحی از مدیران بومی استان بوده و در عرصه‌های ملی و استانی اثرگذاری و کارنامه مثبتی دارد، لذا با تغییر وی مخالف هستیم.
کد خبر: ۲۵۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 28 June 2016
به گزارش تابناک – البرز: به دنبال تلاش برخی از رسانه‌های استان البرز در جهت آماده کردن فضا برای تغییر حجت‌الله ملاصالحی معاون سیاسی استانداری البرز، دو نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی به این شایعات واکنش دادند.
از جمله آنکه محمد جواد کولیوند یکی از نمایندگان کرج در خانه ملت گفته است: موضوع تغییر معاون سیاسی استانداری البرز بر اساس شنیده‌هایی که داریم جدی شده و این کار از سوی وزارت کشور در حال پیگیری است.
وی افزود: آقای ملاصالحی در زمان حضور در این سمت هماهنگی بسیار خوبی در حوزه وظائف معاون سیاسی با دستگاه‌ها اجرایی داشته و خدمات مناسبی ارائه کرده است.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در زمان برگزاری انتخابات حساس و مهم و سرنوشت‌ساز هفتم اسفند که برای نخستین‌بار دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان برگزار شد نیز شاهد بودیم که معاون سیاسی و ستاد انتخابات عملکرد قابل قبولی داشته است.
کولیوند تصریح کرد: از سوی دیگر آقای ملاصالحی از مدیران بومی استان بوده و در عرصه‌های ملی و استانی اثرگذاری و کارنامه مثبتی دارد، لذا با تغییر وی مخالف هستیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان استان البرز در خانه ملت نسبت به شایعات مربوط به تغییر معاون سیاسی استانداری البرز واکنش نشان خواهند داد، گفت: به عنوان نماینده کرج نامه‌نگاری کرده و نظرات خود را به استاندار اعلام کردیم و قرار است جلسه‌ای نیز در این زمینه داشته باشیم.
کولیوند بیان داشت: البته این تغییر هنوز قطعی و نهایی نشده و باید جلساتی برگزار شود تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.
وی متذکر شد: البته بنا بر جنجال آفرینی و کارشکنی در راه انجام وظائف و اختیارات سازمانی نداریم و شنیده‌ایم که در وزارت کشور این اقدام در دست پیگیری است.
نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در حوزه اختیارات و وظائف و حدود آن عمل می‌کنیم و به طور قطع حفظ منافع استانی را در انتصابات به صورت ویژه مد نظر قرار خواهیم داد.
کولیوند گفت: مهم حفظ منافع استان است و نمی‌خواهیم به صورتی عمل کنیم که در جامعه این شائبه پیش بیاید که نمایندگان مجلس در مقابل انجام وظائف قانونی دستگاه‌ها و نهادها مقاومت می‌کنند.
از سوی دیگر عزیز اکبریان دیگر نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی نیز می‌گوید: دولت‌ به عنوان قوه مجریه دارای سیاست‌ها و برنامه‌ها و راهکارهایی برای رفع مشکلات و دست‌یابی به توسعه پایدار است که این سیاست‌ها باید به درستی در هر استان و توسط مدیران میانی اجرا شود.
وی افزود: به طور قطع شرایط استان‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و دارای ویژگی‌ها، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات و موانع خاص خود است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بارها به دولت‌های مختلف تذکر داده‌ایم که موفقیت هر دولتی در استفاده از نیروهای بومی کارآمد و متخصص است.
اکبریان گفت: خوشبختانه در این زمینه در استان البرز هیچ کمبودی نداریم و مدیران ارشد می‌توانند برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت‌ها از مدیران متخصص بومی استان البرز استفاده کرده و نیازی به آمدن مدیر از استان دیگری نداریم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان کرج در مجلس نمی‌خواهند درباره شایعات مربوط به تغییر معاون سیاسی استانداری البرز واکنشی نشان دهند، گفت: از آنجایی که اطلاع دقیقی در این موضوع ندارم، نمی‌توانم موضع‌گیری قطعی داشته باشم.
نماینده مردم کرج در مجلس متذکر شد: اما باز هم تاکید می‌کنیم که ضروری است در استان البرز از مدیران کارآمد و متخصص بومی استفاده شود و جوانان این استان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار دارند که در صورت عدم استفاده از این ظرفیت‌ها، آسیب خواهیم دید.
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تلاش برای تغییر حجت‌الله ملاصالحی معاون سیاسی استاندار البرز در حالی که وی به دلیل بیماری مشغول طی دوره درمان است، شنیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
واقعا باعث تاسف است که تنها مدیر بومی و ارشد استان را حذف می کنند.ایشان سوابق بسیاری در سطح ملی دارند.
فانوس صحرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
متاسفانه به دلیل همجواری البرز با تهران این استان تبدیل به آزمایشگاهی برای مدیران پروازی شده تمرینات خود را در این استان انجام دهند و هر خرابکاری و هزینه ای که میتوانند برای این استان بتراشند و بعد که با هزینه البرزیها خوب که استاد شدند و رزومه پر و پیمانی پیدا کردند برای تصدی مسولیت به تهران میروند .... در این میان همیشه مدیران بومی به دلیل این زیاده خواهی ها در محاق بودند و همواره مدیران کم تجربه و بی انگیزه و بی تعصب به البرز گسیل میشوند و در این میان تاب تحمل یک مدیر بومی را هم ندارند ...
البته این فشار ها برای استعفا تنها مدیر ارشد بومی استان تعجب بر انگیز هم نیست چرا که مردم نهایتا تنها فردی که در جهت پاسخگویی آتی در دسترس دارند ایشان است و ایشان باید نهایت کار و تلاش خود را داشته باشد تا در جایگاه قضاوت تاریخی همشهریان خود سربلند باشد ... برای بقیه مدیران که امروز اینجا هستند و فردا در جایگاه دیگری تفاوت در این است که یک مدیر پر کار ، کم کاری سایرین را پر رنگ تر میکند ... پس او باید برود تا مردم تفاوت ها را احساس نکنند ... و همه در یک سطح باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار