کد خبر: ۲۵۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 27 June 2016
به گزارش ایرنا مردم خداجو، مومن و ولایتمدار سیستان و بلوچستان با حضور در مساجد، مصلاها و تلاوت قرآن و دعای جوشن کبیر و نیایش به درگاه ملکوتی باری تعالی دست ها را به آسمان گشوده و با جاری کردن مروارید اشک برای ظهور امام زمان(عج)، شفای عاجل بیماران، توفیق مسلمانان در سراسر جهان و دفع شر صهیونیستها از سر مردم غزه و فلسطین دعا کردند.
جای جای سیستان و بلوچستان در شب های قدر سراسر عشق است و اشک، سراسر معنویت است و عارفان و شب زنده داران، به یاد حضرت علی(ع)، او که فقط شب از اسرارش آگاه بود برای اظهار بندگی به درگاه الهی به احیا نشستند و اشک از دیدگان جاری ساختند.
مردم مومن و خداجوی زاهدان نیز از ساعات اولیه شامگاه یکشنبه شب با حضور در مصلای قدس و مساجد مختلف این شهر به عزاداری در سوگ سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و شب زنده داری و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، آیین احیا و شب زنده داری شب قدر و سوگواری شهادت مولود کعبه امیرمومنان حضرت علی (ع) در شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار و بخشهای تابعه آنها برگزار شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار