دادستان عمومی و انقلاب کرج:
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: صاحبان زر و زور منابع زیرزمینی استان البرز را تهدید می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 27 June 2016

حاجی‌رضا شاکرمی اظهار داشت: عده‌ای با تغییر کاربری فضاهای سبز و کشاورزی استان اقدام به تبدیل این اراضی به ویلا و استفاده نادرست از سفره‌های زیرزمینی آب می‌کنند.

وی وجود زندان رجایی‌شهر را یک معضل برای استان دانست و ادامه داد: وجود این زندان‌ها سبب حاشیه‌نشینی در اطراف استان شده که این اتفاق منجر به افزایش ضریب وقوع جرم در استان می‌شود.

دادستان کرج گفت: با توجه به تأثیرات منفی وجود زندان در سطح شهر، باید یکی از مطالبات اصلی مردم و مسؤولان استان و شهرستان کرج انتقال این زندان‌ها به خارج از استان البرز باشد.

شاکرمی با اشاره به نقش دستگاه قضایی در تأمین امنیت برای مردم گفت: رسیدن به امنیت مطلوب در کشور، تنها از دست یک نهاد ساخته نیست، بلکه این امر نیازمند همیاری همه دستگاه‌های مسؤول و مردم است؛ توجه عمومی به امر معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است که لازمه تحقق این مهم نظارت عمومی از سوی مردم و مسؤولان بر امور مختلف است که منجر به کاهش وقوع جرم می‌شود.

وی در ادامه به تشدید معضل تغییر کاربری‌های اراضی در استان البرز پرداخت و افزود: عده‌ای صاحب زر و زور با تغییر کاربری فضاهای سبز و کشاورزی استان اقدام به تبدیل این اراضی به ویلا و استفاده نادرست از سفره‌های زیرزمینی آب می‌کنند که در صورت عدم برخورد و نظارت دستگاه‌های متولی می‌تواند به معضلی بزرگ در آینده استان تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار