کد خبر: ۲۵۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 June 2016


استاندار البرز توجه به قرآن و آموزه‌های قرآنی را کلید سعادت جامعه دانست و گفت: توسعه آموزه‌های قرآنی در جامعه موجب تعالی معنوی جامعه و کاهش انحرافات اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، سید حمید طهایی، شامگاه 5تیر، دربازدید از پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت البرز اظهار کرد: یکپارچه‌سازی و وحدت رویه رمز تحقق اهداف پیش بینی شده در همه زمینه‌ها است .

وی افزود: درقرآن آیات متعددی وجود دارد که برضرورت وحدت و یکپارچه‌سازی جامعه تاکید کرده است .

این مسئول درادامه با تاکید بر حفظ اتحاد مدیران شهری، بیان کرد: چنانچه مدیران شهری هدف واحدی دارند باید یکسان عمل کنند.

طهایی توضیح داد: مدیران اگر عملکرد خود را درمسیر قرآن و آموزه‌های آن می‌دانند باید اتحاد و وحدت خود را حفظ کنند .

استاندار البرز تصریح کرد: عمل به آموزه‌های قرآن جامعه را یکپارچه کرده و مانع از انحراف به مسیرهای اشتباه می‌شود.

وی با اشاره به این که وحدت در زندگی امامان نیز جایگاه ویژه‌ای داشته است، گفت: مبنای حرکت امامان و پیامبران نیز وحدت بوده است.

طهایی خاطر نشان کرد: در کار اجرایی و مدیریت شهری ،آنجا که سیستم یکپارچه و کارها خدایی است ما پیشرو هستیم و آنجایی که خدای ناکرده تفرقه وجود دارد خود به خود درکارها توفیقی نخواهیم داشت.

این مسئول گفت: اگر درجنگ موفقیت و پیروزی کسب کردیم و توانستیم در مقابل توطئه جهانی مقاومت کنیم، زیر سایه وحدت و فرماندهی یکپارچه بود و نهایتا با آن ید و بیضایی که دنیا علیه ما علم کرده بود، به پیروزی دست یافتیم.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی و دستورات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بنای همه قوا و مسولین عمل در راستای اقتصاد مقاومتی همسویی در عمل است.

طهایی اظهار کرد: تنها در سایه وحدت است که می‌توانیم برنامه‌های خود را عملی کرده به اهدافمان برسیم.

وی در پایان گفت: چنانچه امروزه در شرایط پس از سال‌ها تحریم، به ثبات و کاهش تورم می‌رسیم و همه این‌ها را مدیون وحدت رویه و استحکام تصمیمات دولت در سایه وحدت هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار