کد خبر: ۲۵۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 25 June 2016
دبیر هیأت کشتی مازندران از رقابت دو کشتی‌گیر مازندرانی در جام استفان سرکسیان ارمنستان خبر داد.

غلام‌رضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به حضور چهار ملی‌پوش کشورمان در جام استفان سرکسیان ارمنستان، گفت: در این مسابقات عصر امروز دو کشتی‌گیر مازندرانی به روی تشک می‎روند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در شهر واندازور برگزار می‌شود، اظهار کرد: رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر مازندرانی به روی تشک می‌روند.

دبیر هیأت کشتی مازندران افزود: در وزن 57 کیلوگرم که 15 کشتی‌گیر حضور دارند، رضا اطری در دور اول به مصاف گئورگی قنبریان از ارمنستان می‌رود که در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر، در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران اوکراین و ارمنستان می‌رود.

این مسؤول بیان کرد: در وزن 65 کیلوگرم نیز که 22 کشتی‌گیر حضور دارند، سید احمد محمدی در دور اول با آرتور باغداساریان از ارمنستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد به مصاف برنده ناریک سوریان و آرتور میکرتچیان می‌رود.

نوری‎زاده از حضور کشتی‌گیران کشورهای مختلف در این تورنمنت خبر داد و گفت: کشورهای روسیه، گرجستان، ارمنستان، اوکراین، ایران، بلاروس، از جمله کشورهای مطرح حاضر در این رقابت‌ها هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار