رییس هیات ورزشهای جانبازان ومعلولین خراسان رضوی گفت: مشهد میزبان دو رویدادبزرگ ورزشی خواهد بود.
کد خبر: ۲۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶ 19 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ایپنا، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین ایران افزود: اولین رویدادبزرگ ورزشی به نام جشنواره مهر رضوی خواهد بود که با تحت عنوان جشنواره مهر رضوی و با حمایت آستان قدس رضوی و با حضور 3 هزار ورزشکار جانباز و معلول کشورمان در مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد ورزشی در سال جاری به میزبانی مشهدخواهدبود اظهار داشت: در این جشنواره 3هزار ورزشکار در 18 رشته ورزشی آقایان و12رشته ورزشی بانوان از سراسر کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت که در نوع خود بی سابقه خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار اظهار داشت: از آنجایی که تیم ثامن الحجج سبزوار نماینده ایران در رقابتهای باشگاه های جهان خواهد بود و با توجه به اینکه این مسابقات قرار است در ایران برگزار شود احتمال دارد مشهد میزبانی دومین رویداد بزرگ ورزشی را برد عهده بگیردکه افتخاری برای ورزش خراسان وشهرمشهدخواهدبود.

رضایی در خاتمه گفت: تیم والیبال نشسته مخابرات خراسان که دررقابتهای لیگ دسته اول کشورحضورداشت باقهرمانی به لیگ برترصعودکردکه انتظارمی رودمسوولین مخابرات خراسان با هزینه مناسب بتوانند تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتری نمایند تا والیبال نشسته خراسان پس ازسالها دونماینده درلیگ کشورداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار