نماینده مردم ملکان گفت: تنها نماینده آذربایجان شرقی است که برای ریاست یک کمیسیون مجلس رقابت خواهد کرد.
کد خبر: ۲۴۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 14 June 2016
نماینده مردم ملکان گفت: تنها نماینده آذربایجان شرقی است که برای ریاست یک کمیسیون مجلس رقابت خواهد کرد.

سلمان خدادادی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: برای ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با نماینده شیروان رقابت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه تا چه حد احتمالی پیروزی خود را می دهید گفت: اگر می دانستم که رایی در بین اعضای کمیسیون ندارم ثبت نام نمی کردم.

خدادادی افزود: رای گیری برای مشخص شدن هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس دهم  اواخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.

نماینده مردم ملکان در ادامه از تشکیل مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی بعد از تکمیل کمیسیون های مجلس دهم خبر داد و گفت:بر اساس روال معمول بعد از آغاز بکار مجلس و تصویب اعتبارنامه نمایندگان و تشکیل و تکمیل کمیسیون ها، مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز موجودیت خود را اعلام خواهد کرد.

وی در پایان در خصوص مدیریت استان نیز اظهار کرد: مدیریت استان و بخصوص مدیریت استاندار استان دکتر جبارزاده مدیریت موفق بوده است.

گفتنی است: حوزه انتخابیه ملکان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی از دوره ششم مجلس بوده و سلمان خدادادی از دوره پنجم مجلس شورای اسلامی تاکنون 5 بار در دوره های پنجم،ششم،هفتم،هشتم و دهم بر این کرسی نشسته و از جمله نمایندگانی به شمار می رود که بیشترین سابقه در مجلس را دارد.

وی در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز توانست  33132 هزار رای را از مجموع 66699 رای ماخوذه به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار