تابناک و بررسی جلسه غیرعلنی طرح سوال از شهردار رودسر ؛
تابناک: طرح سوال حق شورا است و روزانه صدها سوال از شهردار مطرح می شود و همواره پاسخ شورا به سوالات مطروحه داده می شود و آن زمانیکه به مرحله ی عمل برسد و اجرایی شود جدی خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 13 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: 
طرح سوال حق شورا است و روزانه صدها سوال از شهردار مطرح می شود و همواره پاسخ شورا به سوالات مطروحه داده می شود و آن زمانیکه به مرحله ی عمل برسد و اجرایی شود جدی خواهد شد.


به گزارش تابناک گیلان، محمد حسین زاده ریس شورای شهر رودسر اظهار کرد: شهردار رودسر شب گذشته درجلسه پرسش وپاسخ شرکت کرد.






وی افزود: این سوالات در زمینه تعطیلی  مکرر جایگاه CNG ؛ عدم اجرا وتعویق پروزه استخر شنا سر پوشیده ؛ تعویق افتادن اجرای پارک شادی ؛ تعیین وضعیت حقوقی پروزه ترانه دریای ابی در ساحل رودسر و مجموعه اقامتی و پذیرایی پردیس در ساحل و عدم اجرای طرح خیابان 35 متری باقر اباد به چافجیر رودسر بوده است.

پس از طرح سوالات، شهردار رودسر در جلسه پرسش و پاسخ شورا از خود دفاع کرد.

خداداد قنبرزاده در حاشیه پرسش و پاسخ  به خبرنگار تابناک گفت: جلسه غیر علنی بود و بنا به تقاضای شورا در جلسه پرسش و پاسخ از خود دفاع کردم.

شهردار رودسر ادامه داد: وظیفه شهردار پاسخگویی و وظیفه شورا نطارت است ؛ و نیز اهتمامی که حاصل شده موجب شده است ، تعامل ، همدلی و وفاق در اعضای شورا و شهرداری به وجود آید.

شهردا رودسر همچنین درخصوص تعطیلی جابگاه سی ان جی رودسر گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بزودی جایگاه سی ان جی فعالیت خود را برای خدمات رسانی به شهروندان شروع می کند.


گفتنی است که حسین زاده وضعیت ادامه کار شهردار رودسر را مبهم دانست و اظهار داشت: تا اواسط این هفته چیزی مشخص نیست.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار