کد خبر: ۲۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 12 June 2016
سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد از برگزاری همایش جوانان و دولت تدبیر و امید در این شهرستان خبر داد و گفت: نقش جوانان در دولت تدبیر و امید برجسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مهدی شعبان‌پور ظهر امروز در نشست مشاوران جوان فرمانداری با اشاره به اینکه نقش جوانان در دولت تدبیر و امید، کارکردی و عملگرایانه است، اظهار کرد: در حوزه نظری باید به دو شعار محوری دولت، یعنی تدبیر و واژه کلیدی امید توجه کرد.

وی با بیان اینکه این دو مفهوم در ارتباط با جوانان دارای رابطه و وجوه مصداقی است، افزود: تدبیر با پشتوانه عقل رقم می ‌خورد که اوج این فرآیند در نسل جوان متبلور است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد با اشاره به اینکه جوان تحصیل‌کرده صاحب اندیشه و خرد می‌تواند در همه امور تدبیر درست را تبیین کند و به‌کار گیرد، تصریح کرد: به‌مناسبت حماسه ملی 24 خرداد همایش جوانان و دولت تدبیر و امید با حضور سمن‌های مردم‌نهاد مازندران در حوزه جوانان 24 خرداد ماه از ساعت 18 تا 21 در مجتمع فرهنگی غدیر اداره فرهنگ و ارشاد محمودآباد با حضور سید مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار