جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 315 کیلوگرم تریاک از 4 قاچاقچی مواد مخدر و انهدام دو باند مواد افیونی طی دو عملیات جداگانه و مشترک این پلیس با فرماندهی انتظامی استان یزد طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 12 June 2016

به گزارش تابناک یزد،سلمان امیری  از کشف 315 کیلوگرم تریاک از 4 قاچاقچی مواد مخدر و انهدام دو باند مواد افیونی طی دو عملیات جداگانه و مشترک این پلیس با فرماندهی انتظامی استان یزد طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه مبارزه با موادمخدر استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از فعالیت 2 قاچاقچی موادمخدر مطلع شدند.

وی ادامه داد: با بررسی و تحقیقات پلیس مشخص شد این قاچاقچیان مقادیری تریاک از استان جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن به استان تهران را دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان به منظور دستگیری این قاچاقچی با انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد خودروی حامل موادمخدر تریاک را در ایست و بازرسی شهید مدنی استان یزد شناسایی و متوقف کرد.

امیری بیان کرد: مأموران انتظامی استان یزد بلافاصله متهم و همدستش را دستگیر که در بازرسی از خودروی کامیون 277 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی کشف 38 کیلوگرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه خاور در همکاری پلیس قزوین و یزد را از دیگر اقدامات این پلیس برشمرد و تصریح کرد: در این عملیات نیز یک دستگاه خودروی متهمان در ایست و بازرسی خاتم استان یزد توقیف و 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار