سید حسن شماعی با بیان اینکه بازار نقش کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد اظهار کرد: باید بازاریان در این زمینه وارد شده و نقش‌آفرین باشند.
کد خبر: ۲۴۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 10 June 2016
نماینده جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد وجود معضل چندقیمتی در بازار هستیم گفت: باید درصدد حل مشکلات برآمد.

به گزارش فارس، سید حسن شماعی با بیان اینکه بازار نقش کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد اظهار کرد: باید بازاریان در این زمینه وارد شده و نقش‌آفرین باشند.

وی گفت: با توجه به خدمت چند ساله‌ام در این حوزه به تمام فوت و فن اصناف مسلط هستم، بنابراین از بازاریان و اصناف درخواست می‌کنم در حد امکان با قوانین و با تبصره موجود با همه مردم همکاری کنند.

نماینده جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد وجود معضل چندقیمتی در بازار هستیم، خاطرنشان کرد: چرا ما باید شاهد قیمت‌های مختلفی از یک کالا در یک بازار باشیم.

وی از بازاریان خواست با برنامه‌های خوبی که دارند تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند تا در تقویت اقتصاد خوب بدرخشند.

شماعی از تعطیلی بازار به منظور شرکت بازاریان در مراسم تشییع شهدای گمنام، تشییع شهید حاج حسین همدانی و شهید شمسی‌پور سخن راند و ضمن تقدیر به خاطر این موضوع گفت: اگر ما به سمتی برویم که آرمان‎های شهدا کمرنگ شود آن روز، روز عزای ما خواهد شد.

وی در ادامه از برنامه این انجمن در هفته اصناف سخن به میان آورد و گفت: اصناف جامعه‎ای هدفدار و برنامه‎دار است که در راستای تعالی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی حرکت می‎‌کند.

نماینده جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار استان همدان بازاریان را به چند موضوع سفارش کرد و گفت: انتظار می‌رود در راه رسیدن به اهداف انقلاب، میثاق خود را با رهبری محکم‌تر کنیم، هیچگاه نیازمندان و مستضعفین را فراموش نکنیم و براساس قسط و عدالت رفتار کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار