استاندارایلام ازمصوب شدن 30درصدازهزینه های احداث بزرگراه ایلام -مهران خبرداد.
کد خبر: ۲۴۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 07 June 2016
استاندارایلام ازمصوب شدن 30درصدازهزینه های احداث بزرگراه ایلام -مهران خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام
؛محمدرضا مروارید روز سه شنبه از دیداربا وزیر نفت خبر داد و افزود: در این دیدار تامین 30 درصد از هزینه های احداث این بزرگراه 90 کیلومتری مورد تصویب قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: هیات مدیره شرکت ملی نفت نیز با مشارکت در اجرای این طرح و تامین 30 درصد هزینه احداث این بزرگراه 90 کیلومتری موافقت کرد.

وی با یاد اوری اینکه مرز مهران هرساله میزبان میلیون‌ها زائر عتبات عالیات ایران وعراق است گفت: جاده مهران-ایلام به‌عنوان اصلی‌ترین محور تردد مسافران و زائران عتبات عالیات دو کشور ایران و عراق باوجود اهمیت راهبردی شرایط نامناسب و پر مخاطره ای دارد.

وی با ذکر تردد روزانه به طور متوسط پنج هزار زائر و مسافر از مرز مهران و نیز آمد و شد حدود هشت هزار خودرو از جاده کم عرض ایلام - مهران خاطرنشان کرد: همین میزان تردد مستمر و معمول در محور کم عرض با مشخصه های فرعی ایلام - مهران نیز گوشزدی برای تسریع در بهسازی این مسیر محسوب می شود.

استاندار ایلام با یاد اوری امد و شد حدود 2 میلیون نفر زائر از محور ایلام - مهران در چند روز قبل و بعد اربعین حسینی تصریح کرد: مخاطرات و مشکلات محتمل تردد این میزان جمعیت در بازه زمانی کمتر از یک هفته از این کم عرض ، موضوع چهار خطه کردن و اماده سازی ان برای تردد زائران اربعین حسینی را به مساله ای با ابعاد ملی مبدل می کند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار