محفل جزء‌خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان از امامزاده سیدمحمد جعفر(ع) یزد به مهدیه این شهر تغییر کرد.
کد خبر: ۲۴۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 06 June 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد گفت: مراسم جزء‌خوانی قرآن طی ماه مبارک رمضان با همکاری صدا و سیما و تعدادی از سازمان‌ها و نهادهای دولتی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: امسال براساس تدابیری که اندیشیده شده است محل برگزاری این جزءخوانی از امامزاده سید محمد جعفر(ع) یزد به‌دلیل استقبال مردم به مهدیه این شهر تغییر کرده است.
شایق با اشاره به اینکه مهدیه شهر یزد در مرکزیت شهر و قابل دسترس برای عموم است، بیان کرد: این مراسم با تلاوت چهار قاری بین‌المللی و ممتاز استان هرماه است. همچنین تدارکات و برنامه‌ریزی‌های اولیه برای اجرای هر چه بهتر این مراسم انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: همچنین بیان نکات تفسیری هر جزء، برپایی مسابقه حضوری و  اهدای جوایز به برگزیدگان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم معنوی است.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد بیان کرد: این مراسم با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما استان و واحد بسیج استان و شهرداری یزد برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: همچنین برای حضور هرچه بهتر روزه‌داران و استفاده از این مراسم جزء‌خوانی وسایل حمل و نقل توسط ناوگان خط واحد‌ها به واسطه شهرداری شهر یزد در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار