کلافه شدن مشترکان اینترنت از وضعیت موجود؛
مشترکان اینترنت در شهرهای قائمشهر،بابل ساری و برخی نقاط غرب استان از وضعیت بوجود آمده ناراحت بوده و خواستار رسیدگی مسئولین به این امر شدند.
کد خبر: ۲۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 17 April 2015
قطعی مکرر اینترنت در برخی از شهرهای مازندران باعث انتقاد و نارضایتی مشترکان شده است.
به گزارش تابناک مشترکان اینترنت در شهرهای قائمشهر،بابل ساری و برخی نقاط غرب استان از وضعیت بوجود آمده ناراحت بوده و خواستار رسیدگی مسئولین به این امر شدند.
بر پایه این گزارش سرعت اینترنیت نیز در زمان وصل بودن دارای نوسانات شدید بوده و باعث کلافه شدن کاربران می شود.قاسمی از مشترکان اینترنت در شهرستان ساری به خبرنگار تابناک گفت:چندین بار با شرکت ارائه دهنده خدمت تماس گرفته اما پاسخ قانع کننده به من نداده و همچنان این وضعیت ادامه دارد.
یکی از کاربران اینترنت نیز با انتقاد از قطعی‌های مکرر و کلافه‌کننده اینترنت به‌ویژه در عصر و شب‌ها، گفت: سرعت اینترنت خطوط ADSL باید ثابت باشد و با توجه به پهنای باند ثابت، این نوع سرویس باید شاهد ثبات بیشتری در سرعت اینترنت باشیم ولی در طول روز بارها و بارها شاهد کم و زیاد شدن سرعت اینترنت هستیم.

از حدود یک ماه گذشته سرعت اینترنت در شب‌ها به حدی پایین است که هر کاربری را کلافه کرده و در این میان مرکز امور مشترکان مخابرات نیز اعلام می‌کند مشکل استانی است و تا ساعتی دیگر رفع می‌شود اما از وصل اینترنت خبری نیست.
البته این مساله بر روند کاری برخی از ادارات استان نیز که با اینترنت سروکار ته داتاثیر گذاشته و باعث سر در گمی ارباب رجوع شده است.
به هر ترتیب انتظار می رود مسئولین امر به بررسی موضوع پرداخته تا شاهد حل مشکلات کاربران اینترنت در مازندران باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار