مدیر کل راه آهن فارس در حاشیه راه اندازی نخستین تور گردشگری ریلی در فارس، گفت: اگر بخش خصوصی گردشگری و حمل و نقل وارد این راه شوند به طور حتم این تورهای گردشگری ریلی در فارس توسعه می یابد.
کد خبر: ۲۳۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 01 June 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان: مهرداد انصاری، مدیر کل راه آهن فارس امروز (12خرداد) در حاشیه راه اندازی نخستین تور گردشگری ریلی استان فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت قصد دارد تمام کارها را به بخش خصوصی واگذار کند، گفت: اگر بخش خصوصی گردشگری و حمل و نقل وارد این راه شوند به طور حتم این تورهای گردشگری ریلی در فارس توسعه می یابد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی راه آهن کشور زمین در اختیار سرمایه گذار برای توسعه فضای گردشگری خواهیم داشت، اظهار داشت: توسعه گردشگری به طور حتم اشتغال را افزایش خواهد داد.

انصاری با یادآوری این مطلب در شهرهای سعادت شهر، صفاشهر، اقلید، آباده و شهرضا زمین در اختیار قرار خواهیم داد، افزود: زمین در مرودشت به طور حتم در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش در ادامه، طاهر ایزدی، فرماندار پاسارگاد نیز با اشاره به اینکه نخستین بار است که تور گردشگری فارس با حضور مسئولین تورهای گردشگری و هتل به مقصد پارسارگاد برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین ابعاد توسعه گردشگری، تغییر ذهنیت در خصوص گردشگری است.

وی با تاکید بر اینکه افراد موثر در جذب گردشگر باید در این خصوص ورود پیدا کنند، یادآور شد: رسانه ها، جامعه هتل داران، تورهای گردشگری باید برای توسعه گردشگری آنچه در توان دارند، به صحنه آورند چراکه حضور گردشگران متعدد باعث می شود تا فعالیت های مثمر ثمر اقتصادی بیش از پیش انجام شود.

خاطر نشان می شود، نخستین تور گردشگری ریلی استان فارس به همت اداره کل راه آهن فارس و با همکاری شرکت قطارهای مسافربری «فدک» انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار