جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال ۹۴، ۲۸ درصد افزایش کشفیات داشتیم که ناشی از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق ارز و کالا بوده است.
کد خبر: ۲۳۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 01 June 2016

به گزارش تابناک خوزستان ؛ سرهنگ سید محمد صالحی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان اظهار کرد: در ماه رمضان سال ۹۴ آمار تصادفات نسبت به سایر ماه ها ۱۲ درصد کاهش، مجروحان ۱۴ درصد کاهش و همچنین متوفیات ناشی از تصادفات ۳۴ کاهش یافته است در حالیکه در ماه های بعد از ماه رمضان در مجموع تصادفات ۲۸ درصد، مجروحان ۱۰درصد و متوفیات ناشی از تصادفات ۵۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به اینکه دغدغه و مطالبه مردم از پلیس در خصوص مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و به ویژه معتادان کارتن خواب و ولگرد بوده است که در پارک ها و مناطق متروکه اقامت داشته اند گام های خوبی در شناسایی و دستگیری این افراد برداشته شده است و ۲۳ درصد جرایم و سرقت های خرد ناشی از حضور معتادان ولگرد و کارتن خواب است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بحث کشف انواع مواد مخدر ۵۳ درصد انواع کشفیات داشتیم و شناسایی باندهای مواد مخدر ۳۶ درصد افزایش یافته و در بحث دستگیری هم ۳ درصد رشد داشتیم.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه در ۲ ماهه اول سال ۹۵ تعداد ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان شناسایی و متلاشی شدند گفت: در این سلسله عملیات سربازان گمنام امام زمان (ع) همکاری خوبی با ما داشتند و از این ۱۵ باند شناسایی شده ۹۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از صنعتی و غیر صنعتی و ۱۴ دستگاه خودرو و ۹قبضه سلاح جنگی و شکاری توقیف شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸۲ فقره پرونده در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد که ارزش ریالی این کالاها بیش از ۶۹ میلیارد ریال بوده وعمده کالاهای کشف شده برنج و پوشاک بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال ۹۴، ۲۸ درصد افزایش کشفیات داشتیم که ناشی از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق ارز و کالا بوده است.

سرهنگ صالحی عنوان کرد: در دو ماهه اول امسال در زمینه سرقت کشفیات خوبی داشتیم به طوری که یک باند ۳ نفره سارقین خودرو شناسایی شد که ۱۱ دستگاه خودرو از آنها کشف شده و یک باند سرقت هم در دزفول منهدم شد.

وی با اشاره به دستگیری سارق زورگیر حرفه ای که ۳۷ فقره سرقت در اهواز مرتکب شده از دستگیری ۲ سارق دیگر خبر داد که به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان یادآور شد: در ۲ ماه سال اول امسال در زمینه تماس با ۱۱۰، ۱۲ درصد افزایش تماس های عملیاتی داشت

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار