معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان از اهداء جهیزیه به 271 زوج جوان در آستانه ازدواج در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 30 May 2016
به گزارش سایت خبری کمیته امداد استان، محمد نظری با بیان اینکه در شرايط كنوني هزينه‌هاي سرسام آور راه را براي ازدواج به موقع بسياري از جوانان سد نموده است، گفت: كميته امداد در يك ابتكار و اقدام خداپسندانه با تدارك جهيزيه و پرداخت هديه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بي پيرايه و آبرومندانه تعداد زيادي از دختران و پسران جوان را فراهم ساخته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 271 زوج جوان از کمک هزینه تأمین جهیزیه بهره مند شده اند، بیان کرد:مبلغ 5 میلیارد و 420 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.
نظری با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد از پرداخت این کمک هزینه ها تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از بروز مشکلات و آسیبهای بعدی در زندگی زوج های جوان است، افزود: برنامه‌های توانمندسازی فرزندان تحت پوشش کمیته امداد در ابعاد گوناگون فرهنگی تحصیلی،‌ اجتماعی و اشتغال دنبال می‌شود و ارائه تسهیلات مربوط به ازدواج از جمله برنامه های توانمندسازی مددجویان است.
وی به 936 زوج تحت حمایت پشت نوبت دریافت جهیزیه این نهاد به دلیل کمبود منابع و اعتبارات اشاره و بیان کرد: امید است که با همکاری مردم و خیرین بتوانیم در سال جاری تعداد بیشتری از نوعروسان و نودامادهای تحت حمایت را راهی خانه بخت کنیم.
نظری در ادامه از اعزام 40 زوج و زوجه تحت حمایت به اردوهای زیارتی در سال جاری خبر داد و گفت: این افراد با همکاری و مساعدت یکی از خیرین نیکوکار به مشهد مقدس اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار