رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در مسیر فرعی تویسرکان - کنگاور یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.
کد خبر: ۲۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 17 April 2015
رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در مسیر فرعی تویسرکان - کنگاور یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.

به گزارش ایرنا ؛ سرهنگ مهدی شاکری افزود: چهارشنبه شب گذشته دو دستگاه خودروی پراید و پیکان در محور فرعی تویسرکان - کنگاور برخورد کردند.

وی اضافه کرد: در این سانحه دلخراش راننده وسیله نقلیه سواری پیکان به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت همچنین راننده پراید مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی بیان کرد: بر اساس کارشناسی های صورت گرفته علت بروز این سانحه رانندگی انحراف به چپ خودروی سواری پیکان گزارش شده است.

رییس پلیس راه همدان تردد با سرعت غیر مجاز، بی توجهی به جلو ناشی از حواس پرتی و مکالمه با تلفن همراه و انحراف به چپ را از جمله عوامل بروز سوانح در همدان برشمرد.

سرهنگ شاکری اضافه کرد: با رعایت کردن سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی می توان سفری امن و بی دغدغه ای را انجام داد.

طبق گفته استاندار همدان با وجود افزایش میزان مسافران و گردشگران این استان اما شاهد کاهش 34 درصدی تلفات ناشی از سوانح جاده ای و شهری در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان بودیم.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار