تابناک: معاون شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: از مجموع 410 مورد ماموریت واحد اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان در ایام نوروز 314 مورد ماموریت‌های غیر تصادفی و 96 مورد مربوط به ماموریت‌های تصادفی بوده است.
کد خبر: ۲۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 16 April 2015

به گزارش ابناک اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در شهرضا، حجت الهی موسوی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شهرضا اظهار کرد: تعداد تصادفات منجر به فوت شهرستان در ایام نوروز سه مورد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: هر سه مورد حادثه رانندگی منجر به فوت شهرستان در ایام نوروز مربوط به واژگونی خودرو بوده که دو مورد مربوط به خودرو 206 و یک مورد مربوط به خودروی پراید بوده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرضا افزود: تعداد مسمومیت‌ با گاز co در طول این ایام نیز سه مورد بوده است از این مجموع یک مورد به صورت سرپایی و در محل درمان شده است.

موسوی گفت: تعداد موارد احیای موفق اورژانس شهرستان در ایام نوروز یک مورد و موارد احیای ناموفق نیز هفت مورد بوده که از این تعداد دو مورد در خصوص تصادفات رانندگی و پنج مورد در حوادث غیر ترافیکی بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین در این ایام دو مورد ماموریت ویژه گزارش شده است که از این تعداد یک مورد مربوط به گاز گرفتگی در گازگرفتگی داخل چادر و یک مورد مربوط به واژگونی خودرو بوده که متاسفانه سه کشته برجای گذاشت.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرضا تصریح کرد: تعداد موارد تماس برقرار شده با مرکز اورژانس 115 شهرضا در طول ایام نوروز دو هزار و 949 بوده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار