ایین نکوداشت استاد میرزابابامطهری نژاد برنده ۳جایزه جهانی وعضو انجمن مدیران حرفه ای جهان با حصور شخصیت های کشوری واستانی برگزار شد
کد خبر: ۲۳۳۱۰۴

این شبها مریخ را پرنورتر از همیشه ببینید

درابن مراسم نکوداشت پیام محمد رضا عارف رییس فراکسیون امید و کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس قرائت شد. در این پیام دکتر عارف به چهار دهه همکاری مردمداری و صداقت اشاره شده بود.

ایین نکوداشت استاد میرزابابا مطهری نژاد اقاروابط عمومی ایران که از سوی آیین تجلیل از مفاخر و نام اوران دامغان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از تشکل های مردم نهاد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار،جمعی از مدیران کل،مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی کشورو مسئولان شهرستان دامغان و علاقه مندان به این استادفرهیخته برگزار شد.

در این مراسم از کتاب از شریفیه تا سربلندی که از سوی ایین تجلیل از مفاخر و نام اوران دامغان و به شخصیت استاد مطهری نژاد پرداخته است با حضور معاون استاندار ، فرماندار ،کواکبیان ومدیر کل ارشاد استان رونمایی شد.

دکتر کواکبیان نماینده مردم تهران ری شمیرانات رییس خانه مطبوعات کشور ضمن تشریح فعالیت های مطبوعاتی استاد مطهری نژاد به این نکته اشاره کرد که همانگونه که به منوچهری دامغان افتخار میکنیم باید میرزا بابا را در زمره منوچهری ها دانست‌.

حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی طی سخنان مبسوطی به شخصیت اخلاقی و انسانی این استاد اشاره کردو گفت امروز روز با ارزشی است که در آن از شخصیت برجسته استاد که دل در گرو اعتلا دامغان دارد تجلیل میشود.

در ادامه از سردیس استاد مطهری نژاد با حضور سرکار خانم بحرینی همسر استادو جمعی از مسئولان رو نمایی شد.

 

حاشیه ها و دیگر برنامه های مراسم:

حضور مدیران و مدعوین از سراسر کشور

قرائت پیام وزیر مسکن توسط دکتر حبیب خراسانی

قرائت پیام معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد توسط مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد سمنان

حضور شخصیت های فرهیخته و همشهریان گرامی واهدا تاج های گل لوح ها و هدایا به شکوه مراسم افزایید.

تقدیر صمیمانه دکتر چاووشی استاندار محترم سمنان و همچنین پیام عذرخواهی به دلیل عدم حضور توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار به دلیل همزمانی با مراسم معارفه فرماندار شاهرود

بیان خاطرات و همچنین تلاش ها از زوایای مختلف توسط دکتر بناییان سفید، دکتر زارعیان .دکتر حبیب خراسانی و دکتر قاسم بی نیاز

برگزاری نمایشگاه از لوح ها و اثار استاد همزمان با برگزاری مراسم

تقدیر ویژه از همدلی و همراهی سرکار خانم بحرینی همسر استاد میرزابابا مطهری نژاد از سوی ستاد ایین تجلیل از مفاخر و نام اوران دامغان

اهدا هدایا از سوی سازمان ها دانشگاه ها صنوف شرکت ها و شخصیت ها

ایین تجلیل از مفاخر و نام اوران دامغان از همراهی همه عزیزان، تشکل های مردم‌نهاد، سازمان ها مخصوصا جناب اقای طالبی ریاست محترم اداره ارشاد دامغان که در برگزاری این مراسم تلاش کردند سپاسگزاری میکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار