کد خبر: ۲۳۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 17 May 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، نشست سران طوایف و معتمدین سیستان با حضور جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان، فرماندهان نواحی پنجگانه و مسؤولان ادارات شهرستان‌ها برگزار شد.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار کرد: حرکت توفنده انقلاب اسلامی ایران حرکتی رو به رشد است و به برکت آن در همه جهان نام ایران در تمامی عرصه‌ها می‌درخشد.

سردار امان‌الله گشتاسبی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی ایران ادامه و تداوم نهضت عاشورا است و ادامه آن حلقه اتصالی برای قیام حضرت ولیعصر(عج) خواهد بود که حرکت رو به رشد آن اکنون در دنیا موج می‌زند.

این مسؤول با بیان اینکه دشمنان در قالب توطئه‌های گوناگونی برای سرنگونی حکومت اسلامی ایران اقدامات بسیاری انجام دادند افزود: برنامه‌ریزی علیه چارچوب اصلی نظام، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، حمایت از تروریسم و اسرائیل غاصب تنها بخشی از اقدامات دشمن علیه نظام مقدس ایران به شمار می‎رود که با تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری تمامی فتنه‌های دشمنان خاموش شد.

وی ادامه داد: با تدبیر ارزشمند مقام معظم رهبری و با حمایت و پشتیبانی ملت همیشه بیدار ایران، در همه حال در تمامی صحنه‎ها با حضوری فعال نظارت کامل بر مسائل داخلی و خارجی و عملکرد مسؤولان وجود دارد.

گفتنی است؛ نشست سران طوایف و معتمدان شمال استان، در روستای سنچولی بخش تیمورآباد شهرستان هامون برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار