پیشرفت فیزیکی محور چهار خطه تنگ ابوالحیات به دشت ارژن در حوزه شهرستان کازرون که از راه های مواصلاتی فارس با چند استان است یکشنبه با حضور مسئولان بررسی شد.
کد خبر: ۲۳۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 17 May 2016


تابناک فارس به نقل از ایرنا:در این بازدید همچنین محور در دست احداث خشت کازرون به استان بوشهرو پیشرفت فیزیکی این محور مواصلاتی بررسی شد.
در این بازدید اعلام شد که محور چهار خطه تنگ ابوالحیات به دشت ارژن پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و دو پیمانکار دردوقطعه از این محور در حال کار هستند که اگر با همین سرعت کار انجام شود سال 96 شاهد بهره برداری از محور چهار خطه تنگ ابوالحیات به دشت ارژن خواهیم بود.
سرعت در رفت وآمد وسائل نقلیه سبک وسنگین در این محور، کاهش ترافیک محور بوشهر به شیراز و صرفه جویی در سوخت از جمله اثرات مثبت این محور اعلام شد.
مدیر کل راه وشهرسازی استان فارس گفت: یکی از راههایی که مد نظر ماست همین محور دشت ارژن به تنگ ابوالحیات است که طول آن 20 کیلومتر است و امیدواریم تا پایان امسال ویا نهایتا نیمه سال 96 این پروژه به اتمام برسد .
خداداد مقبلی افزود: اعتباراتی که امسال برای راه های استان فارس پیش بینی کرده ایم بین 400 تا 500 میلیارد تومان است که پس از تصویب اعتبارات رقم دقیق آن ابلاغ خواهد شد.
محمد رضا نکویی بخش رئیس اداره راه شهرسازی کازرون گفت: محورچهار خطه تنگ ابوالحیات به دشت ارژن 20 در صد پیشرف دارد واعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه 40 میلیارد تومان است.
وی بیان کرد:برای محور خشت به استان بوشهر یک شرکت فعالیت دارد که قرار داد 6 کیلومتر آن محور بسته شده است واعتباری که فعلا برای 6 کیلومتر اول این پروژه بسته شده است 11 میلیارد تومان است که در فاز اول پل بزرگ مسیر آن احداث شده است.
وی گفت با احداث این محور یک راه پدافند غیر عامل ارتباطی استان بوشهر به استان فارس بر قرار می کند.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیرازقرار دارد و محل اتصال فارس با استان های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار