فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به افزایش 43 درصدی كشفیات جرایم در فروردین‌ماه سال‌جاری گفت: شهروندان نقش خود را در تولید امنیت ناچیز نشمارند.
کد خبر: ۲۳۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱ 17 May 2016
سرهنگ ایرج خانی‌پور اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم وظیفه یك نهاد یا قشر خاصی نیست و باید همه سازمان‌ها، مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا شاهد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.
 
وی ادامه داد: یکی از ارکان مسلم امنیت به عنوان پدیده اجتماعی سهیم شدن اقشار مختلف جامعه در حفظ، گسترش و استمرار امنیت در سطح جامعه است و شهروندان نباید نقش خود را در تولید امنیت ناچیز بشمارند.
 
این مسئول خاطرنشان كرد: پلیس به‌عنوان متولی برقراری نظم و امنیت در جامعه و استقرار اساسی‌ترین نیازهای انسانی یعنی آرامش، تلاش گسترده‌ای را طرح‌ریزی و انجام می‌دهد و جرایم و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه و زمینه‌های آن را با رویکرد علمی، فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و حقوقی مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تاكید كرد: در این راستا جــلب مشارکت و اعتماد مردم، ادارات دولتی و غیردولتی را که بهترین مولفه سرمایه‌های اجتماعی پلیس محسوب می‌شود و بیشترین سهم را در ارتقای امنیت اجتمـاعی دارند را در دستور كار خود قرار داده است.
 
خانی‌پور گفت: پلیس به‌عنوان نیروی مردمی پرچم‌دار امنیت در جامعه اسلامی است و همه تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی به كار گرفته و در این زمینه به موفقیت‌های خوبی هم رسیده است.
 
وی تصریح كرد: با اجرای طرح‌های مختلف و همكاری تنگاتنگ شهروندان با پلیس در فروردین‌ماه سال‌جاری شاهد افزایش 43 درصدی كشفیات جرایم نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار