رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در دو سال گذشته تصویر بیرونی شهرک علمی و تحقیقاتی به طور چشمگیری ارتقا یافته و شهرک در سطح ملی و بین‌المللی به جایگاه بالاتری رسیده است.
کد خبر: ۲۲۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 12 May 2016

مهدی کشمیری پیش از ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، اظهار کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از آغاز سال 72 تاکنون افتخارات زیادی نه تنها در زمینه ملی بلکه در زمینه بین‌المللی کسب کرده است.

وی افزود: از جمله افتخارات بزرگی که این شهرک کسب کرده است می‌توان به راه‌اندازی اولین مرکز رشد کشور در سال 79، راه‌اندازی پارک علم و فناوری در سال 82، ورود شهرک به عرصه بین‌المللی در سال 83، موافقت اصولی پارک علم و فناوری از طرف وزارت علوم و معرفی شهرک علمی، شروع عملیات ساخت برج فناوری در 22 هزار متر در سال 84 و تحقیقات در پارک‌های علمی سایر کشورها اشاره کرد.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در خصوص ارتقای شهرک تصریح کرد: در دو سال گذشته تصویر بیرونی شهرک علمی و تحقیقاتی به طور چشمگیری ارتقا یافته و شهرک در سطح ملی و بین‌المللی به جایگاه بالاتری رسیده است که در این شرایط بسیاری از مهمانان بین‌المللی از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کرده‌اند.

وی در خصوص افراد مشغول به کار در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تأکید کرد: کلیدی‌ترین افراد پشت‌صحنه برای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، همکاران این شهرک هستند؛ باید به طور جدی از این همکاران نظیر فرهیختگان و ایده پردازان شهرک، مدیران عالی رتبه استان و وزارت علوم، مدیران ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان، کارآفرینان و تمام مدیران شهرک تشکر کرد که اگر این همکاران نبودند شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به این دستاوردها نمی‌رسید.

کشمیری در پایان خاطر نشان کرد:خرسند هستیم که بازهم این جشنواره برای دوازدهمین بار در اصفهان برگزار شد و اتفاق مهم این جشنواره، عقد قرارداد جدید میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان است که امروز به امضا می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار