در روزهايي كه مست غروريم
يكي از نماد‌هاي عزت و سربلندي استان البرز در روزهايي كه ما مشغول برگزاري جشن‌هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و سرشار از غرور هستيم، در بستر بيماري است.
کد خبر: ۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷ 02 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: مردم ولايي و انقلابي استان البرز در طول مبارزات انقلابي و همچنين دوران دفاع مقدس تا پاي جان در راه پيروزي انقلاب اسلامي و حفظ و حراست از دستاوردهاي اين انقلاب مبارزه كردند.
اين استان عزيز‌ترين جوانان خود كه در دامان مادراني با بصيرت، آگاه و پاكدامن پرورش يافته بودند را تقديم راه ولايت كرده است كه از آن جمله مي‌توان به سرداران شهيد حاج احمد و حاج داوود آجرلو اشاره كرد.
به طور قطع امنيت و آسايش امروز ما مرهون ايثار و فداكاري و از خود گذشتگي اين جوانان است و اگر مادران شهدا و جانبازان، سربندهاي يا حسين (ع) و يا زهرا (ع) را با دست‌هاي خود بر سر جوانان برومندشان نمي‌بستند و آنها را راهي جبهه‌هاي حق عليه باطل نمي‌كردند، امروز ملت ايران در جهان داراي عزت و سربلندي و استقلال نبود.
يكي از اين مادران "زهرا سلطان آجرلو" مادر سرداران شهيد حاج احمد و حاج داوود آجرلو است.
او در دامان خود 2 شهيد و يك جانباز سرافراز را پرورش داده و آنها را براي دفاع از اسلام و انقلاب و ايران تربيت كرده است.
اين نماد عزت و سربلندي استان البرز در روزهايي كه ما مشغول برگزاري جشن‌هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و سرشار از غرور هستيم، در بستر بيماري است.
چند روز قبل جوانان شهرستان كرج و خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، در هيئات مذهبي، حسينه‌ها و مساجد دست به دعا برداشته و براي سلامتي اين اسوه صبر و پايداري دعا كردند.
خبرنگار تابناك كسب اطلاع كرد كه حال مادر سرداران شهيد آجرلو رو به بهبود بود و وي از بيمارستان مرخص شده است، اما بايد مراحل درماني را در منزل ادامه دهد.
بخش‌هايي از وصيت نامه سردار رشيد سپاه اسلام حاج احمد آجرلو كه خطاب به مادر بزگوار ايشان به رشته تحرير درآمده به اين شرح است: " تو ای مادرم؛ مادری که می‌دانم تو یک لحظه به دوری ما تحمل نداری، ولی چه کنم که حکم اسلامی و مسئله نبرد حق و باطل است و نمی‌توانم پیش تو باشم و مائیم که باید بر دشمن بتازیم و از تو می‌خواهم تا حدی که می‌توانی خود را کنترل کنی و در راه خدا تا جائی که میتوانی بکوشی."
اخبار تكميلي متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار