در این بازی حساس شاگردان اکبر محمدی بعد از هفته‌ها ناکامی موفق شدند تا به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردند تا شاید روزنه امیدی برای بقا در جام آزادگان به وجود بیاید.
کد خبر: ۲۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 11 May 2016
تیم فوتبال دسته اولی پاس همدان با پیروزی مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان کورسوی امیدی برای بقا در لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران را باز کرد به طوری که نگاه‌ها برای سرنوشت این تیم به هفته آخر کشیده شده است.

به گزارش فارس، هفته سی و هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با حساسیت بالایی در شهرهای مختلف پیگیری شد تا سرنوشت دو تیم دیگر لیگ برتری و همچنین پنج تیم سقوط‌کننده به لیگ پایین‌تر مشخص شود.

در این هفته بیشتر بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بود به طوری که نتیجه هر بازی بر سقوط و یا صعود سایر تیم‌ها تأثیر زیادی داشت.

تیم بحران‌زده پاس همدان که امسال انواع و اقسام حواشی را به خود دیده بود در این هفته در اصفهان برابر میزبان خود گیتی‌پسند به میدان رفت که نتیجه این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت.

در این بازی حساس شاگردان اکبر محمدی بعد از هفته‌ها ناکامی موفق شدند تا به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردند تا شاید روزنه امیدی برای بقا در جام آزادگان به وجود بیاید.

پاسی‌ها در این بازی با تک‌گل نوید خوش‌هوا موفق شدند تا به سه امتیاز شیرین این مسابقه دست پیدا کنند.

اما پیروزی سایر رقبای پاس در انتهای جدول باعث شد تا این برد تنها صعود دوپله‌ای برای سبزپوشان همدانی رقم بزند و تا هفته پایانی منتظر اما و اگرهای فوتبال بماند.

*ماشین‌سازان تبریزی لیگ برتری شدند/سقوط قطعی آلومینیوم هرمزگان و داماش به لیگ 2

در سایر بازی‌های این هفته، نتایج جالبی رقم خورد به گونه‌ای که تکلیف دومین تیم لیگ برتری جام آزادگان روشن شد تا تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته دوم مشخص شود.

ماشین‌سازان تبریزی در یک بازی پرگل موفق شدند سه بر صفر مس رفسنجان را از پیش‌ رو بردارند تا یک هفته زودتر در تبریز جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنند.

نفت مسجدسلیمان و خیبر خرم‌آباد 2 بر 2 و همچنین پارسه تهران و گل‌گهر سیرجان یک بر یک مساوی شدند تا امتیازات بین این تیم‌ها تقسیم شود.

فولاد یزد که چندین هفته در انتهای جدول جا خوش کرده بود دست به کار بزرگی زد و یک بر صفر میزبان خود ایرانجوان بوشهر را از پیش‌ رو برداشت تا موقتاً از منطقه خطر سقوط فرار کند.

تیم چند میلیاردی خونه به خونه بابل که امید زیادی برای صعود به لیگ برتر داشت و با استفاده از حمید درخشان، علی کریمی و مهرداد میناوند به دنبال صعود بود در این هفته نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و در یک بازی پرگل سه بر سه برابر میزبان خود شهرداری اردبیل متوقف شد تا شانس بسیار کمی برای لیگ برتری شدن داشته باشد.

پیکان لیگ برتری شده در هفته‌های پایانی دست‌بردار نیست و موفق شد با نتیجه دو بر یک مس کرمان را در خانه شکست دهد تا با اقتدار بیشتری جشن قهرمانی در لیگ دسته یک را برگزار کند.

فجر شهید سپاسی شیراز هم در خانه و با حمایت تماشاگران و هواداران خونگرم خود توانست یک بر صفر تیم آلومینیوم اراک را از پیش‌ رو بردارد تا یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر محسوب شود و در هفته پایانی رقابت نزدیکی با تیم صنعت نفت آبادان داشته باشد.

تیم قعرنشین و سقوط کرده آلومینیوم هرمزگان هم با وجود عدم اهمیت نتیجه مسابقه برابر حریف مازنی خود نساجی، دو بر یک به برتری رسید.

در آخرین مسابقه هم داماش گیلان و صنعت نفت آبادان صفر به صفر مساوی شدند تا داماش هم به عنوان دومین تیم سقوط‌کننده به دسته پایین‌تر معرفی شود.

با این شرایط در هفته پایانی هیجان و استرس در بالای جدول برای سه تیم مدعی صعود و تیم‌های در انتهای جدول وجود دارد.

تا پایان هفته سی و هفتم جام آزادگان سبزپوشان همدانی با کسب 39 امتیاز و تفاضل گل بدتر در رده هفدهم قرار گرفتند.

در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران روز دوشنبه 27 اردیبهشت از ساعت 17:15 به صورت همزمان با سایر دیدارها دو تیم پاس همدان و مس کرمان در ورزشگاه شهدای قدس همدان به مصاف هم خواهند رفت.
برچسب ها: پاس همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار