کد خبر: ۲۲۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶ 09 May 2016
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از ساخت و واگذاری 220 واحد مسکن محرومان با مشارکت انجمن خیران مسکن‌ساز در سایت مسکن مهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده عصر امروز در جریان بازدید از پروژه 627 واحدی ثامن‌الائمه (ع) این شهرستان اظهار کرد: ساخت پروژه مذکور توسط خیران مسکن‌ساز گیلان در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع در سایت مسکن مهر رشت در حال احداث است.

وی تمام واحدهای مذکور را دوخوابه با زیربنای 70 متر مربع عنوان کرد و افزود: تعداد 110 بلوک سه طبقه در سایت مسکن مهر رشت در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه اسکلت واحدهای مسکن محرومان رشت بتنی است، تصریح کرد: پروژه مذکور 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 201 واحد در فاز نخست تحویل متقاضیان شده است.

اکبرزاده از ساخت و واگذاری 220 واحد مسکن محرومان در سایت مسکن رشت به‌زودی خبر داد و بیان کرد: واحدهای مذکور پس نصب انشعاب آب، برق و گاز به متقاضیان واجد شرایط تحویل می‌شود.

وی به انعقاد تفاهمنامه مشترک تامین مسکن خانوارهای دارای دو معلول به بالای شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به سهمیه سال گذشته، تعداد 84 خانوار در گیلان از پروژه‌های آماده یا نیمه آماده در حال ساخت انجمن خیران مسکن‌ساز، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به دفتر مشارکت‌های مردمی حساب 100 امام (ره) و انجمن خیران مسکن‌ساز استان، خاطرنشان کرد: 458 میلیون ریال کمک نقدی به حساب 100 امام (ره) در گیلان واریز شده است.

اکبرزاده به کمک به ساخت 11 واحد مسکونی روستایی و شهری برای محرومان با مشارکت خیران در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: 4 میلیارد و 100 میلیون ریال برای 66 خانوار به منظور کمک به ساخت، تعمیر یا کمک به رهن و اجاره مسکن شهری و روستایی پرداخت شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: امور ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با در اختیار داشتن 55 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین و به‌کارگیری نیروهای مجرب در اجرای پروژه‌های بزرگ استان همکاری می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به احداث پروژه پل آب‌نمای بتنی روستای جیرده شفت اشاره کرد و افزود: پل آب‌نمای بتنی روستای شالمای شفت توسط بنیاد مذکور احداث شده است.

اکبرزاده با بیان اینکه آماده‌سازی و اجرای دیوار حائل مسکن مهر املش توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان انجام شده است، تصریح کرد: دیوار حفاظتی روستای زیباکنار رشت، دیوار حفاظتی روستای نصران شفت و امامزاده هاشم (ع) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان اجرایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار