در راستاي اجراي طرح «سپاس معلم» در مجموع 179برنامه برگزار شد و 572 فارغ‌التحصیل از 476 معلم تقدیر کردند.
کد خبر: ۲۲۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 08 May 2016

به گزارشتابناك رضوي، فارغ‌التحصیلان مشهدی امسال برای نخستین بار در هفته معلم با شرکت در طرح «سپاس معلم» از معلمان قدیمی خود تقدیر کردند.

به گفته مسئول دبیرخانه شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد، اجرای طرح «سپاس معلم» که با هدف برپایی «نهضت قدردانی» انجام شد، از طریق سایت، شبکه‌های اجتماعی، شوراهای اجتماعی محلات و همچنین مدارس اطلاع‌رسانی شده بود.

مهدی حامدی همچنین گفت: این طرح در نخستین سال اجرای خود با استقبال چشمگیری مواجه گردیده است.

وی ادامه داد: امسال این طرح با یاری شهرداری و مشارکت دانش‌آموزانی که قصد تقدیر از معلمان قدیمی خود را داشتند، با در اختیار قرار دادن مکان‌های مناسبی همچون پارک، فرهنگسرا، مساجد و یا مدارس به مرحله اجرا در آمد. اجرای این طرح در کنار سایر برنامه‌های ویژه هفته معلم، اتفاق و حرکتی نو بود تا معلمان بدانند دانش‌آموزان آن‌ها بعد از گذشت سال‌ها از دوره دانش‌اندوزی، هنوز قدردان آن‌ها هستند.

مسئول دبیرخانه شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد افزود: همچنین در حاشیه برپایی این طرح، 187 پلاک افتخار مزین به حدیث پیامبر (ص) نیز بر سر در محل زندگی و یا منازل معلمان نصب شد.

حامدی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه در نخستین سال برپایی خود در مجموع اجرای موفقی داشت و استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفت. این برنامه‌ها در راستای همان «نهضت قدردانی» در سال‌های آینده نیز با برنامه‌ریزی بیشتر استمرار خواهد داشت.

منبع: فرهنگشهر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار